1: Semester!
2: Denna dricka smakar snarlikt som min nya favorit Somersby Lemon Spritze men billigare. Visa bifogad fil 148271
Åh, den måste jag prova!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1: Semester!
2: Denna dricka smakar snarlikt som min nya favorit Somersby Lemon Spritze men billigare. Visa bifogad fil 148271
Kan ni inte gå med i EU igen också, tack?Jag är så glad över valresultatet (UK). Gudarna ska veta att det inte är perfekt, och det kommer att bli en väldigt utmanande period på många sätt, men under rådande omständigheter är det väl ungefär så bra det kunde bli. ÄNTLIGEN har vi kunnat ta ett rungande farväl av tories och ÄNTLIGEN får vi lite förändring och (förhoppningsvis) stabilitet!
Hemskt gärna! Jag tänker att vi alla kan låtsas som att de senaste 8 åren helt enkelt inte hände, och så kan resten av världen spela med?Kan ni inte gå med i EU igen också, tack?
Jag är helt ok med det! Jag kan låtsas som att den där omröstningen aldrig ägde rum!Hemskt gärna! Jag tänker att vi alla kan låtsas som att de senaste 8 åren helt enkelt inte hände, och så kan resten av världen spela med?
Inser att det låter som att jag regelbundet brukar få trädgrenar i huvudet men jag tror ni fattar vad jag menarVisa bifogad fil 148812
Himla positivt överraskad av att ha fått lövkronan och inte tjocka grenen i huvudet, brukar inte ha sån tur
WohoIgår var sista dagen på min provanställning - från och med idag är jag tillsvidareanställd!