Positiva tråden del 2

1000010609.webp

Alla stunder med denna 😍❤️ mitt livs bästa köp hittills ❤️

I hemstaden och fd jobbstaden klarar jag mig med EasyPark lyckligtvis. Nästastad har raderat ned apparna till 2 st, så där måste jag ha annat. Men laddar ned en sådan nästa gång jag är dit, vilket inte är så ofta.

Åh vad mysigt med brevvän! 😀 Hade jättemånga som yngre men alla rann liksom ut i sanden till slut tyvärr.
Det går ju att skaffa nya! :)
Jag har en som jag brevväxlat med i 30 år.
Har precis fått kontakt med några nya, får se hur det går. Det brukar ibland bli så att man skriver glesare och glesare och sen tar det slut ...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 390
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 263
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar