Positiva tråden del 2

1000010609.jpg

Alla stunder med denna 😍❤️ mitt livs bästa köp hittills ❤️
 
I hemstaden och fd jobbstaden klarar jag mig med EasyPark lyckligtvis. Nästastad har raderat ned apparna till 2 st, så där måste jag ha annat. Men laddar ned en sådan nästa gång jag är dit, vilket inte är så ofta.
 
Åh vad mysigt med brevvän! 😀 Hade jättemånga som yngre men alla rann liksom ut i sanden till slut tyvärr.
Det går ju att skaffa nya! :)
Jag har en som jag brevväxlat med i 30 år.
Har precis fått kontakt med några nya, får se hur det går. Det brukar ibland bli så att man skriver glesare och glesare och sen tar det slut ...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 928
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2
Svar
22
· Visningar
600
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
538
Senast: Whoever
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 504
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp