Positiva tråden del 2

IMG_6194.webp

Efter två månaders vila (jag har opererats) blev det äntligen en kort tur igen.
Han är så stabil min Opi. ❤️❤️❤️

Långhelg. Har fått hjälp att borra upp en massa i lägenheten. Alla brandlarm, sko skåp, nyckelskåp, hatthylla och fönster vädrings grejen som är barnsäker vilket tydligen innebär att man måste vara 2 personer för att lyckas med.

Har dessutom själv efter detta fixat upp den hängande hushållspappershållaren och en stop grej så katten inte kan öppna garderoben och klättra i kläderna vilket förstör dom.

Uppdaterat vita arkivet och påbörjat mitt testamente. Skickat till en i kretsen för att kolla igenom att formuleringen är bra och man förstår vad jag menar. Behöver fota en sak till och sen lägga till filerna så är jag uppdaterad på arkivet och klar med testamentet. Behöver då bara få det signerat och skicka in det till förvaring hos jurist.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 390
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 263
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar