Positiva tråden del 2

IMG_6194.webp

Efter två månaders vila (jag har opererats) blev det äntligen en kort tur igen.
Han är så stabil min Opi. ❤️❤️❤️

Långhelg. Har fått hjälp att borra upp en massa i lägenheten. Alla brandlarm, sko skåp, nyckelskåp, hatthylla och fönster vädrings grejen som är barnsäker vilket tydligen innebär att man måste vara 2 personer för att lyckas med.

Har dessutom själv efter detta fixat upp den hängande hushållspappershållaren och en stop grej så katten inte kan öppna garderoben och klättra i kläderna vilket förstör dom.

Uppdaterat vita arkivet och påbörjat mitt testamente. Skickat till en i kretsen för att kolla igenom att formuleringen är bra och man förstår vad jag menar. Behöver fota en sak till och sen lägga till filerna så är jag uppdaterad på arkivet och klar med testamentet. Behöver då bara få det signerat och skicka in det till förvaring hos jurist.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 617
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 477
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 665
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 102
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar