Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va skönt! Det verkar ju varit bedrövligt och under all kritik hittills!Elmarknadsinspektionen tar Vattenfall Eldistribution i örat och hotar dem med vite efter min anmälan mot dem om de inte inkommer med svar på åtgärder senast den 25/1. Jag tror mätningen av min elförbrukning som inte fungerat på över 7 månader kommer lösa sig ganska snart.
Avis!!!Att vi (några kompisar) har köpt biljetter till Purcell på Drottningsholmsteatern i augusti! ÄLSKAR barockopera och Drottningsholmsteaterns inramning är ju WOW. Var svindyrt men ser SÅ fram emot det!
ÅhVilken lyx. Är det The Fairy Queen? Sådan total picker uper. Övertygad om att det kommer vara värt varenda krona.Att vi (några kompisar) har köpt biljetter till Purcell på Drottningsholmsteatern i augusti! ÄLSKAR barockopera och Drottningsholmsteaterns inramning är ju WOW. Var svindyrt men ser SÅ fram emot det!
ÅhVilken lyx. Är det The Fairy Queen? Sådan total picker uper. Övertygad om att det kommer vara värt varenda krona.
AaaaaahYes det är det!
Aaaaaah
helt drömmigt! Njut, ba njut.Den inramningen också! Har en kompis som jobbade på teatern och fick gå backstage och se åskmaskinen och alla olika finesser som styrs helt manuellt. Tydligen utlovar de rejält med effekter! Så taggad! Så även på paus-minglet i lokalerna!