Positiva tråden del 2

Har träffat en barndomskompis, var nervös innan så jag mådde illa men h*n var så trevlig och jag kände att vi båda kunde öppna oss lite för varandra fastän vi egentligen inte känner varandra. Vi ska nog ses fler gånger.

1673547358047.webp

Katten❣️ Hon hade lagt sig i armhålan sådär som hon brukar. Plötsligt puttar en kall liten kattnos på handen, andas varmt och så göms hela ansiktet i handen.

Så nu kan jag inte riktigt somna för hon är så söt så jag smälter (och för att hennes varma små andetag drar uppmärksamhet). :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 617
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 477
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 102
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar