Positiva tråden del 2

Har träffat en barndomskompis, var nervös innan så jag mådde illa men h*n var så trevlig och jag kände att vi båda kunde öppna oss lite för varandra fastän vi egentligen inte känner varandra. Vi ska nog ses fler gånger.

1673547358047.webp

Katten❣️ Hon hade lagt sig i armhålan sådär som hon brukar. Plötsligt puttar en kall liten kattnos på handen, andas varmt och så göms hela ansiktet i handen.

Så nu kan jag inte riktigt somna för hon är så söt så jag smälter (och för att hennes varma små andetag drar uppmärksamhet). :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
430
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 131
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 431
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 287
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skatt 2025
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Härnösand