Både ridit och yogat ikväll. Korta pass men är nu skönt avslappnad.
Och snart är det På spåret!
Och snart är det På spåret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många vacciner är kombinerade. T.ex difteri-stelkramp-kikhosta eller difteri-stelkramp eller mässling-påssjuka-röda hund.Skulle vaccinera mig mot kikhosta. Förutom att det var oväntat smidigt så fick jag till min stora förvåning även vaccin mot stelkramp (kombo-vaccin) som jag behövde förnya snart, och kostnadsfritt dessutom!
Kikhosta ingår numera i mödravårdsprogrammet, vilket är helt kostnadsfritt, så jo faktisktMånga vacciner är kombinerade. T.ex difteri-stelkramp-kikhosta eller difteri-stelkramp eller mässling-påssjuka-röda hund.
Kostnadsfritt var det inte, du betalade väl typ några hundra för båda?
Aha, visste inte att du fick det pga graviditet.Kikhosta ingår numera i mödravårdsprogrammet, vilket är helt kostnadsfritt, så jo faktiskt
Visste inte innan jag kom dit att det inte fanns enkelvaccin mot kikhosta så det var en positiv överraskning!
Va kul, grattisJag var på intervju för ett jobb innan jul och kände att jag inte gjorde helt jättebra ifrån mig, jag var trött och stressad och hann inte förbereda mig särskilt väl. Jag var inte mitt bästa jag helt enkelt. Jag var ganska säker på att de inte skulle vilja ha mig och har inte tänkt på det så mycket sen dess men nu har jag blivit kallad till ytterligare en intervju!