Positiva tråden del 2

Pappa på besök. Han var på fixarhumör och klippte mina vinrankor ("men Nahar, de har ju växt in i ventileringen! såhär kan du inte ha det!"), mixtrade med elen en massa, fick för sig att han skulle täta taket på vedskjulet ("men pappa, du är faktiskt nästan 90, inte ska du upp där och klättra!"), och så satt vi och fikade och pratade om poesi ett långt tag i vårsolen. Imorgon kommer snön igen. Men värmen kommer inte avdunsta i mig på länge :heart

Pappa på besök. Han var på fixarhumör och klippte mina vinrankor ("men Nahar, de har ju växt in i ventileringen! såhär kan du inte ha det!"), mixtrade med elen en massa, fick för sig att han skulle täta taket på vedskjulet ("men pappa, du är faktiskt nästan 90, inte ska du upp där och klättra!"), och så satt vi och fikade och pratade om poesi ett långt tag i vårsolen. Imorgon kommer snön igen. Men värmen kommer inte avdunsta i mig på länge :heart
Gick det att övertyga honom om att inte klättra upp på taket?

Off topic men trodde inte edits kom med i citaten om de gjordes efter citaten citerats. Ska komma ihåg detta för framtida referens :)
Tror det var bråkdelen av en sekund det handlade om. Jag läste inte vad som stod i citatet när jag skrev utan förutsatte att det var samma som jag klickat på. Så det kan bli. Tror inte jag någonsin kommer vara med om det igen :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
7
· Visningar
500
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 200
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 531
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hovrandsartros