Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick det att övertyga honom om att inte klättra upp på taket?Pappa på besök. Han var på fixarhumör och klippte mina vinrankor ("men Nahar, de har ju växt in i ventileringen! såhär kan du inte ha det!"), mixtrade med elen en massa, fick för sig att han skulle täta taket på vedskjulet ("men pappa, du är faktiskt nästan 90, inte ska du upp där och klättra!"), och så satt vi och fikade och pratade om poesi ett långt tag i vårsolen. Imorgon kommer snön igen. Men värmen kommer inte avdunsta i mig på länge
Ja, jag fick vackert lova att jag skulle göra det själv... Vi får väl seGick det att övertyga honom om att inte klättra upp på taket?
Avis!Testade på bågskytte idag. Himla roligt! Fick med min bonuspappa och hans kompis. Vi ska dit igen
Nu är det faktiskt meningen att det ska vara vårVinter
SMHI håller inte med, om du inte bor på Skånes västkust (Ja, jag använder endast statistiken pre-klimatkris som referensram för 'meningen att det ska vara'.)Nu är det faktiskt meningen att det ska vara vår
eller Halland, Bohuslän osv osv osv. Det är den högraste som är den mest moderna och där är det vår i februari i stora dela av södra delarna, inte bara Skåne.SMHI håller inte med, om du inte bor på Skånes västkust (Ja, jag använder endast statistiken pre-klimatkris som referensram för 'meningen att det ska vara'.)
...läste du det inom parantes?eller Halland, Bohuslän osv osv osv. Det är den högraste som är den mest moderna och där är det vår i februari i stora dela av södra delarna, inte bara Skåne.
som inte fanns när jag klickade på svara men som dök upp tillsammans med mitt svar. Tajming...läste du det inom parantes?
Off topic men trodde inte edits kom med i citaten om de gjordes efter citaten citerats. Ska komma ihåg detta för framtida referenssom inte fanns när jag klickade på svara men som dök upp tillsammans med mitt svar. Tajming
Tror det var bråkdelen av en sekund det handlade om. Jag läste inte vad som stod i citatet när jag skrev utan förutsatte att det var samma som jag klickat på. Så det kan bli. Tror inte jag någonsin kommer vara med om det igenOff topic men trodde inte edits kom med i citaten om de gjordes efter citaten citerats. Ska komma ihåg detta för framtida referens