Vad är "woke"?Fått en massa beröm på lunchen för att jag är "woke" på ett bra sätt. Kändes roligt och jag sög åt mig av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är "woke"?Fått en massa beröm på lunchen för att jag är "woke" på ett bra sätt. Kändes roligt och jag sög åt mig av det.
Typ politiskt medveten om jämställdhet, strukturer och sånt. I mitt fall idag handlade det om hur jag pratade med en kollega om det land hon kom ifrån. Att jag gjorde det på ett bra sätt som gjorde henne bekväm osv.Vad är "woke"?
Så typ som socialt begåvad?Typ politiskt medveten om jämställdhet, strukturer och sånt. I mitt fall idag handlade det om hur jag pratade med en kollega om det land hon kom ifrån. Att jag gjorde det på ett bra sätt som gjorde henne bekväm osv.
Svårt att överföra konversationen i text, men ja.. Fick beröm för mitt bemötande.
Haha, sällan det används som annat än skällsord idag. Så det var ju fint, ändå.Typ politiskt medveten om jämställdhet, strukturer och sånt. I mitt fall idag handlade det om hur jag pratade med en kollega om det land hon kom ifrån. Att jag gjorde det på ett bra sätt som gjorde henne bekväm osv.
Svårt att överföra konversationen i text, men ja.. Fick beröm för mitt bemötande.
Haha, ja.Haha, sällan det används som annat än skällsord idag. Så det var ju fint, ändå.
Nja. Men vi kan säga det.Så typ som socialt begåvad?
åh, den sortens skratt är de bästa!Har precis haft ett av de bästa skrattanfallen jag nånsin haft i hela mitt liv tror jag. Herregud vad roligt jag hade - åt världens minsta lilla skräpsak! Ni vet sådär när tårarna fullkomligen sprutar, man knappt får luft och magmusklerna värker? Enligt maken pågick det i minst tre minuter och såhär efteråt känner jag mig nästan lite pånyttfödd. De säger ju att ett gott skratt förlänger livet, så...
Nu blir jag ju nyfiken på vad det var som var roligt!Har precis haft ett av de bästa skrattanfallen jag nånsin haft i hela mitt liv tror jag. Herregud vad roligt jag hade - åt världens minsta lilla skräpsak! Ni vet sådär när tårarna fullkomligen sprutar, man knappt får luft och magmusklerna värker? Enligt maken pågick det i minst tre minuter och såhär efteråt känner jag mig nästan lite pånyttfödd. De säger ju att ett gott skratt förlänger livet, så...