Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Najs! Nu behöver du bara bjuda in en granne att bli osams medJag har en frys inomhus! Den är varken stor eller horisontell, men jag behöver inte gå ut till garaget varje gång jag ska ha nåt
Nästa som kommer oanmäldNajs! Nu behöver du bara bjuda in en granne att bli osams med
Älskar när sånt händer!Spenderade mycket tid ikväll att googla efter en serie ungdomsböcker från 2000-talet och när jag borstade tänderna kom ett namn på en karaktär in i mitt huvud. PANG så fick jag fram den
Verkligen! Hade nog googlat förevigt annars då bokserien inte direkt verkar fått mycket uppmärksamhet Ser ut att finnas på vad jag antar är skolbibliotek så förhoppningsvis kan de skickas till mitt bibliotek när jag orkar ta itu med det. Så jag kan kritiskt läsa böckerna med feministiska och mer moderna "glasögon"Älskar när sånt händer!
Nu blev jag ju nyfiken på vilken bokserie det ärVerkligen! Hade nog googlat förevigt annars då bokserien inte direkt verkar fått mycket uppmärksamhet Ser ut att finnas på vad jag antar är skolbibliotek så förhoppningsvis kan de skickas till mitt bibliotek när jag orkar ta itu med det. Så jag kan kritiskt läsa böckerna med feministiska och mer moderna "glasögon"