positiva/roliga citat/ordspråk

Det finns ju klassikerna för kaffemuggar -
"Coffee is the answer - the question is pretty much irrelevant"
"Owl you need is coffee" *bild på uggla*

Jag har tyvärr inga som jag kommit på själv.

Tack för era förslag :) @parfymflaska De där ugglorna är söta, men inte riktigt min grej. Något med kaffe har jag dock funderat på!
@Septicemia Hakuna matata har jag tänkt på själv också och det är en stark kandidat! ^^

Jag skulle kanske inte skrivit att de gärna skulle vara matrelaterade, verkar vara svårt att komma på och det måste de inte vara! Funderar på "why not?" Och "Things to do today: 1. Get up 2. Be awesome 3. Go back to bed." Och "if your dreams dont scare you theyre not big enough" också så sånt liknande kan det vara!

Kan också va nåt citat från nån låt eller nån känd filmreplik...

//r

Kom att tänka på min sambos kaffemugg där det står "I don't have a problem with caffeine, I have a problem without it"

Om du är kaffetorsk ;)

Kanske inte roliga för alla, men dessa gillar jag! :D

"Även äcklig mat mättar" samt "äta bör man annars dör man" :D:D:D

Tack så mycket ska ni ha för alla förslag!!

Jag dricker inte så mycket kaffe själv (just nu inte alls, men lär väl börja igen nån gång), men har ändå funderat på att ha nåt kaffe-citat som sagt... jag gillar själv "Drink coffee - do stupid things faster and with more energy".

Jag har funderat fram och tillbaka på citat och funderar lite på om jag inte bara ska ha nåt kort och enkelt, har funderat på; (jag vill ha sex stycken muggar).
1."Det ordnar sig". 2. "Tänk positivt" 3. "A simple hello could lead to a million things" (lite längre, men gillar det) 4. "Be the person you want to meet" 5. "Se det stora i det lilla" 6. "Livet är en gåva, ta inget för givet" (den sista är tveksam)

Men jag vet inte, gud har alltid sån beslutsångest.....kanske inte ska fixa såna muggar heller, utan köpa.. har hittat de här som jag funderar på, vad tycker ni? =)

DSC_0015_9226.jpg
De finns även i silver eller koppar.

eller alternativt dessa;

images

Någon som råkar ha sett sånahär billigare nånstans förresten? Dessa kostar 75:- respektive 89:- styck...

//r

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Övr. Barn Min 7-åring är lite jobbig med frukost. Helst skulle hon nog inte äta något alls förrän efter tolv men det funkar ju inte när hon går i...
2
Svar
36
· Visningar
2 064
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 592
Senast: Pilot
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 329
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar