Portugiskisk vattenhund

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Rianimare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 815
R

Rianimare

Vad tycker ni om dem?? Jag har en granne med en sådan hund, Kajsa, å den är ju bara föööör söt!! :love: Brun å lite vit....gulligast!!

Ja dom är ju bara fööör söta!! :love: :love: :love:
Men jag vet helle ingenting om dom!! :)

hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..

hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..

känner flertalet som har dessa underbara hundar! :love:

brukar kolla på utställningar & sådär, kul för rasen växer!

jag uppfattar rasen som go, barnvänlig & pålitlig, personlig! Kan användas till mkt :)
Kärade ner mig i en när jag var liten, saknad.

Ja, hon är väldigt trevlig. Mycket social och barnvänlig, snäll mot andra hundar. Jättegoooo helt enkelt!!

Liknande trådar

Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Rumpnissen
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 239
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 040
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 703
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka