Popup som inte finns

T

Tini

När jag går in på en hemsida som jag själv gör så poppar det upp ett meddelande om att ett popupfönster är blockerat (jag har kryssat för så jag ska slippa få upp sådana retmoment) men ändå finna inga popup fönster på sidan. Konstigt :confused: Är det någon som vet vad det kan bero på?
 
Sv: Popup som inte finns

Svårt att säga.
Är du säker att den sidan inte har popupfönster?
 
Sv: Popup som inte finns

om din sida ligger hos en gratis-server eller om du fått webadressen på en gratissida kan det vara de som äger servern/webadressen som lägger till reklam i popup.
Men det behöver inte vara din sida som har reklam, det kan vara sidan du var på innan som slänger upp ett reklamfönster när du lämnar den.
 
Sv: Popup som inte finns

Ja, jag är helt säker. Det står längst upp på sidan att ett popup fönster är blockerat och den frågar om han ska visa det tillfälligt och när man godkänner det så kommer det inte upp något poppup fönster i alla fall och eftersom jag gör sidan vet ajg att jag inte lagt in något. Det är dessutom ingen gratisplats utan vi betalar för både namn och serverplats. Får väl kontakta dem antar jag. Det är väldigt irriterande!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 578
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 491
Senast: Rie
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 023
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 241
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp