Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vuxna har många gånger precis samma problem som ponnyungarna anser jag. Jag tittar på ponnyakuten för att lära mig saker också, trots att jag är vuxen. Jag tror inte heller att det r något fel på ponnyerna.. Av de som visades upp var det helt klart ledarskapet som brast i de allra flesta fall (och en hel del överskottsenergiDå får vi hoppas det. Tycker lite synd om barnen, ridning ska ju vara roligt. Fast vi vuxna kan ju ha liknande problem med våra hästar. Hästakuten nästa!
S. (skojar lite)
Tror du det är hästen det är fel på??? Det är nog oftast miljö och inte genetik det är frågan om. Såg inte någon häst som man kunde diagnosticera, av det man såg, som "galen" i uttagningarna.
Bara människor som betedde sig väldigt "galet".
Rolle
Islandsfullblod på Lösdrift
Jag tycker fortfarande att det är tragiskt att Tobbe Larsson o co tas in som "experter" och förebilder för unga hästmänniskor. Blir väldigt illa berörd över att se hur olyckliga och stressade hästar behandlas som "bråkiga", och minst sagt bristande kvalite på undervisningen som bedrivs. Är verkligen hästkunskapen så låg bland hästfolk?
/Migo