Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast man undrar ju hur lång tid det tog IRL för Tobbe att lasta Thosey? För även om han är duktig och hans metod fungerar, så tror jag ju knappast att han bara fick in hästen på första försöket så enkelt lugnt och sansat som det såg ut på TV...
Jag tror absolut det gick så fort. Både ponnyn och Tobbe var lugna,glada och avspända. Det hade de inte varit om de hade bråkat i timmar som den andre långe killen gjorde. Han var kass om man får skriva så. Arg och forcerad och berömde inte ens när ponnyn gjorde rätt?!
Sen att ponnyn drog efter den lyckade lastningen...jag tror inte tjejen någonsin kommer att klara ponnyn. Inte hon som har problem med att longera heller. De gör ju bara rätt så länge inte ponnyerna testar?
Det är riktigt obehagligt att se Linus bli avkastad gång på gång. Är han verkligen redo för hoppning, på den ponnyn?
Fast man undrar ju hur lång tid det tog IRL för Tobbe att lasta Thosey? För även om han är duktig och hans metod fungerar, så tror jag ju knappast att han bara fick in hästen på första försöket så enkelt lugnt och sansat som det såg ut på TV...
Det är konstigt egentligen att ingen sagt till honom att ta mantag.
Gillade avsnittet igår, men undrar lite när man ska få se EmmaNellie och hennes häst igen.