Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tappade lite lusten att titta efter att Jan brinks träningsråd om att stärka bålen med "kvastövningen" blivit förlöjligat istället för att hon som fick tipset tog till sig ett bra råd för att förbättra sin ridning.
Jag tror att Bego-problemet torde ha löst sig för jag tror att hon var med på Nellie B's clinic i helgen som var! Iofs så stod bara ryttarnamnet men man kan ju hoppas att det är Bego hon tränar med nu, då har ju allt gått bra
Fast ponnyn har faktiskt en dum vana, den gör det antagligen enbart för att den kan det. Den stack ju när Tobbe höll den också. Till och med han sa att ponnyn bara var dum i det läget, den sticker för att den kan. Att hon inte uttrycker sig och pratar och har alla orden är väl inte så konstigt. Är säkert nervös och vill att det ska gå bra. Tror mycket väl hon vet att det inte bara är ponnyn som är dum.
Den ponnyn behöver någon som är stark nog att hålla emot, tror inte hon är stark nog att hålla kvar när hästen sticker och det verkar verkligen inte lätt att förekomma den hästen.