Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minns jag fel eller red Jan Brinks beridare även på lina? Kan ju även vara en av anledningarna till att lilla gubben skötte sig då. Han visste var han skulle och hade som du skrev hjälp med framåtdrivningen.
Min häst visar mer obehag när jag rider barbacka än när jag rider med sadel...
Jag tror att om dom började som Brink gjorde i lina först och fick ett framåttänk hos hästen i början av ridpasset så hade det antagligen gått bättre för Peter också. För hästen betedde sig likadant när hon Brinkens beridare i början satt upp med, alltså stannade och kastade med huvet och backade och gick allmänt emot alla hjälper.Ja i början, sen red hon runt fyrkantsspåret själv.
*KL*
Tycker denna säsong mest handlat om lekande barn och naturvyer än träning och alla sjuttielva tillbaka blickar till castingen och deras problem...
När det är sjunde avsnittet av 16 kanske man inte behöver spela upp klipp från castingen igen
Vad betyder det att hästen "går mot skänkeln"?
Det är hästen som viker in huvudet eftersom den går mot skänkel.
När hästen svarar emot ryttarens hjälper...
När hästen svarar emot ryttarens hjälper så kryper den ofta ihop och backar gärna. Då viker den in huvudet för att undvika tygelkontakten och svarar bakåt/inte alls på framåtdrivande hjälper.