Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
På den mer oseriösa sidan, har inte Peter varit med i bonde söker fru? Är rätt säker på att han var med när den där hoppryttaren skulle hitta en partner.
Stör mig så otroligt mycket på när hon säger att det är såå farligt att hästen fattar fel galopp..
Det kan ju faktiskt vara så att hästen är väldigt obalanserad när den går i fel galopp och att de har gått omkull... om något sånt har hänt så förstår jag mycket väl att hon tycker det är farligt med fel galopp.
öh. nej..... det är inte han.
Ja det är rätt och så jag tänker. Jag är ju för positiv förstärkning (om någon missat) och så länge det inte skapar obehag eller smärta så är det just ett hjälpmedel.
Det var tyvärr inte så jag upplevde situationen i ponnyakuten dock, vilket det disskutionen började med.
Stör mig på att dom visar det i varenda avsnitt. Och att dett deras minsta problem
öh. nej..... det är inte han.
kl
Men hallå, är det bara jag som undrar om Lilla Gubben (eller Eldorado, avskyr att de måste döpa om ponnyerna) överhuvudtaget är inriden? Det var min spontana tanke när hon åkte av första gången i castingavsnittet och hittills har jag inte sett något som tyder på att hästen är ens någorlunda inriden?
Jag ser inte alls någon trots, några protester eller någon häst som "tagit över ledarskapet". Jag ser ENBART en häst som inte har en jäkla aning om vad som händer och som därför blivit rädd för en hel massa saker?
Min häst visar mer obehag när jag rider barbacka än när jag rider med sadel...
Fast det kan ju vara pga att Brink hjälpte till med framåtdrivningen vilket är tror jag det främsta problemet för den hästen, alltså att hästen inte svarar för skänkel och sists framåt. Det kan hjälpa otroligt mycket när någon står på marken och hjälper till med det.Ja, det är lite konstigt, den verkade ju snäll som ett lamm med Ida-Linn på ryggen, såvida de inte klippte bort krumsprången då.