Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag kom inte på att man skulle snurra på dom förrän efter typ 3 stop :banghead: men nu har jag fler bollar och 3 ägg på kläckning :laugh: på väg hem nu så ska räkna hur många nya det blev snart :p
Haha, sambon gjorde likadant (han började någon dag innan mig). Det är ju inte överdrivet mycket instruktioner och hjälp man får i spelet :laugh:

Jag kom bara så långt så jag kunde välja kläder, sen hände inget mer :cautious:. Sa att den inte kunde hitta GPS-signal :mad:.

Men hittade denna på fb :laugh:

13690611_1071750489581710_8671044503610070257_n.jpg

Jag har haft appen i några dagar och fullkomligen älskar den! Sen är jag ju också uppväxt med Pokémon och var lika nördig då som nu!

Men det är ju en fantastisk idé att man liksom verkligen måste röra på sig för att kunna spela. Med andra ord: tänka sig att det skulle krävas Pokémon för att få mig att röra på fläsket frivilligt! Jag har gått över två mil... :D

Jag laddade ner det i morse, och min korta förmiddagspromenad blev visst 1,5 timma :D tyvärr slutade det dyka upp Pokémons under typ 45 minuter, nen när jag träffade några andra som spelade så fattade jag att jag skulle starta om spelet bara och då dök det upp flera stycken sista tio minutrarna :) Tror säkert det blir en promenad till idag :angel:

Hittar inte inställning för att få livebilder när pokemonsen kommer. Bara vanliga kartbilden. Funkar för sonen, båda kör med Android. . Nån som vet var man kan fixa det?

Jag spelar sedan i onsdags, pokemon-nörd så det skriker om det. Man jag är djupt besviken, INGA pokemons vill finnas i närheten av mitt hus. Tror det blir promenad med hundar och mobil på byn idag :D

Nu har jag fått det att funka! Synd att jag inte hade det igår när jag gick runt terrängbanan i Flyinge igår :p Var ute och kollade hästarnas vatten men gömde sig inga pokémon i hagen iaf...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej! Chansar o ser om någon här har svaret eftersom SAS kundtjänst är stängd just nu. Jag ska resa SAS go smart en lång resa ca 10h...
Svar
5
· Visningar
620
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 756
Senast: Enya
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
491
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka