Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, sambon gjorde likadant (han började någon dag innan mig). Det är ju inte överdrivet mycket instruktioner och hjälp man får i speletjag kom inte på att man skulle snurra på dom förrän efter typ 3 stop men nu har jag fler bollar och 3 ägg på kläckning på väg hem nu så ska räkna hur många nya det blev snart
Bulbasaur stod i sängen när jag låg och ammade
Jag såg en video om att man kunde ladda ner kartan i offline läge där man rör sig mest, finns mer att läsa här (dock på engelska):Nån som vet hur mycket nedladdning den ligger och tuggar om man har den på ute? Eller går den bara på gps:en?
Hittar inte inställning för att få livebilder när pokemonsen kommer. Bara vanliga kartbilden. Funkar för sonen, båda kör med Android. . Nån som vet var man kan fixa det?
Ah Tack! ska prova, är ute på jaktNär du klickat på pokemonen och ska fånga så uppe till höger står där AR. Klicka på den
Nu såg jag allt genom kameran, utom pokemonen? Jag fick stänga av ar och då stod han precis bredvid.Ah Tack! ska prova, är ute på jakt