Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den kräver rätt mycket. Finns en inställning i appen som "sparar batteri".

Btw. Från min toalett får jag kontakt med ett gym.. O_o Pokémon poo?

Inget för mig då, har inte fri surf på mitt abonnemang så jag skulle väl bränna hela surfpotten på två röda!

Kan vem som helst göra pokestops eller hur fungerar det? Det ligger en hel radda brevid grannhuset. :D

Och "fyller" de på sig själva eller måste någon aktivt göra det?

Kan vem som helst göra pokestops eller hur fungerar det? Det ligger en hel radda brevid grannhuset. :D

Och "fyller" de på sig själva eller måste någon aktivt göra det?
De är slumpade av utvecklarna. Och de fyller på efter ett tag, högst 20min kanske :)!

Har varit ute på pokemonjakt hela kvällen :). Det var helt fullt av Pokémonjägare ute märkte vi. Jag är level 4 än så länge. Jag gick flera kilometer utan att stöta på några Pokémon. Sambon fick några fler, men de kom inte upp för mig :(. Vi har lite tur. Vi har både gym och två pokestops precis i närheten av huset. Har även sett att jag har ett gym och två pokestops på vägen till stallet ;).

Jag installerade, tog en Pokémon, tänkte "fy vilket pisstråkigt och värdelöst spel", försökte komma ur det utan att lyckas, tvångsavslutade det och avsinstallerade :p Sååå nu har jag testat i alla fall och är utan tvekan klar med det.

Jag installerade, tog en Pokémon, tänkte "fy vilket pisstråkigt och värdelöst spel", försökte komma ur det utan att lyckas, tvångsavslutade det och avsinstallerade :p Sååå nu har jag testat i alla fall och är utan tvekan klar med det.

Jag var tvungen att testa nu, installerade och fångade (tror jag) två grejer här från soffan. Verkade tråkigt. Försökte stänga ned spelet men det gick inte :confused:. Fick starta om telefonen och nu ska skiten avinstalleras.

Ute på byn och promenerar. Dåligt med pokemons :mad: och alla piké stops är tomma :meh: jag har dessutom köpt mig 200 bollar då dom tagit slut... :banghead:

Ute på byn och promenerar. Dåligt med pokemons :mad: och alla piké stops är tomma :meh: jag har dessutom köpt mig 200 bollar då dom tagit slut... :banghead:
Snurrar du på bilden på pokestopsen? Man får ju bollar där samt när man levlar upp. Jag kommer inte köpa några bollar! De får jag jobba för :p.

19 unika Pokémon blev skörden såhär första kvällen. Jag må vara nördig men jag tycker det är väldigt kul. Sitter och läser guider och har mig. Jag som sa att jag inte skulle ta detta så seriöst :angel:.

Snurrar du på bilden på pokestopsen? Man får ju bollar där samt när man levlar upp. Jag kommer inte köpa några bollar! De får jag jobba för :p.

19 unika Pokémon blev skörden såhär första kvällen. Jag må vara nördig men jag tycker det är väldigt kul. Sitter och läser guider och har mig. Jag som sa att jag inte skulle ta detta så seriöst :angel:.
jag kom inte på att man skulle snurra på dom förrän efter typ 3 stop :banghead: men nu har jag fler bollar och 3 ägg på kläckning :laugh: på väg hem nu så ska räkna hur många nya det blev snart :p

Bara 8 nya unika på de 1.5 timme jag var ute. Lyckades inte fånga clefairy annars hade det vart en till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej! Chansar o ser om någon här har svaret eftersom SAS kundtjänst är stängd just nu. Jag ska resa SAS go smart en lång resa ca 10h...
Svar
5
· Visningar
620
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 756
Senast: Enya
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
490
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka