Min mobil verkar inte fungera med AR, kanske samma för dig eller en tillfällig bugg om du kunnat se dom tidigare?Nu såg jag allt genom kameran, utom pokemonen? Jag fick stänga av ar och då stod han precis bredvid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mobil verkar inte fungera med AR, kanske samma för dig eller en tillfällig bugg om du kunnat se dom tidigare?Nu såg jag allt genom kameran, utom pokemonen? Jag fick stänga av ar och då stod han precis bredvid.
Samma här! Jag var ute och gick i ca 1 timme i natt och kommer säkert göra samma denna natt då jag ändå är vaken till morgonkvisten (jobbar vanligen 21-07 4 dagar i veckan och lägger inte om dygnet på helgen)Jag har haft appen i några dagar och fullkomligen älskar den! Sen är jag ju också uppväxt med Pokémon och var lika nördig då som nu!
Men det är ju en fantastisk idé att man liksom verkligen måste röra på sig för att kunna spela. Med andra ord: tänka sig att det skulle krävas Pokémon för att få mig att röra på fläsket frivilligt! Jag har gått över två mil...
Nä jag har inte kunnat se dem innan. Har samsung a3Min mobil verkar inte fungera med AR, kanske samma för dig eller en tillfällig bugg om du kunnat se dom tidigare?
Precis så är det för mig! Har Samsung a5 så är nog våra mobiler som inte villNä jag har inte kunnat se dem innan. Har samsung a3
Alltså skiftar jag till ar ser jag omgivningen men inte pokemonsen. Skiftar jag tillbaka ser jag pokemonsen men inte omgivningen. Hade varit coolt att se!
Attans! !Precis så är det för mig! Har Samsung a5 så är nog våra mobiler som inte vill
Jag är rätt irriterade på spelet nu. Trots jag är hemma och har wifi så hänger sig spelet varje gång jag fångar en pokemon