Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer bara vara 2,5 km från klockan ett idag (och en vecka framåt). Jag fick min i ett 10 km ägg...Jag har 37 candys till Feebas. Känns som det kommer ta en evighet innan jag kan evolva. Gillar inte att gå 5 km/candy. Känns för långt! Händer ju inget.
I vilka ägg kan man få dem?
Du och jag har 10 dagar kvar till bästa vän level. Vi kanske ska försöka fixa till det?Sökes! Fler vänner så jag kan klara det uppdraget någon gång! Lägg gärna till mig 0248 6990 5588
Min kära mamma behöver också fler vänner om någon känner sig manad 6829 0890 8486
Varför inte! Är det du som är Galant någonting? (kan vara dum fråga)Du och jag har 10 dagar kvar till bästa vän level. Vi kanske ska försöka fixa till det?
Japp, galantVarför inte! Är det du som är Galant någonting? (kan vara dum fråga)
5 här också... Tänkte testa att ta bort och lägga till igen för att se om det gör nån skillnad, om jag lyckas pricka ett lämpligt tillfälle för det.Behöver ni bara gå 2,5km per candy med feebas? Jag får gå 5 km...
Jag testade det också igår men det fungerade inte. Men nu när jag kikade så var det 2,5km. Var det inte från kl 13 igår kanske? Är det någon amerikansk tid som styr? Upplevde inte att det fanns mer vattenpokemon igår heller. Gulpin, bidoof och de där vanliga dök upp för mig. Men nu när jag åkte till stallet dök canavas (stavas?), magikarp och mudkip upp.5 här också... Tänkte testa att ta bort och lägga till igen för att se om det gör nån skillnad, om jag lyckas pricka ett lämpligt tillfälle för det.
Brukar vara lokal tid. Jag har en massa vattenpokemon runt mig, men fortfarande 5 km på Feebas.Jag testade det också igår men det fungerade inte. Men nu när jag kikade så var det 2,5km. Var det inte från kl 13 igår kanske? Är det någon amerikansk tid som styr? Upplevde inte att det fanns mer vattenpokemon igår heller. Gulpin, bidoof och de där vanliga dök upp för mig. Men nu när jag åkte till stallet dök canavas (stavas?), magikarp och mudkip upp.
Det är amerikansk tid, tror det drog igång kl 22 här.Jag testade det också igår men det fungerade inte. Men nu när jag kikade så var det 2,5km. Var det inte från kl 13 igår kanske? Är det någon amerikansk tid som styr? Upplevde inte att det fanns mer vattenpokemon igår heller. Gulpin, bidoof och de där vanliga dök upp för mig. Men nu när jag åkte till stallet dök canavas (stavas?), magikarp och mudkip upp.
JaHar ni som är level 40 fått möjlighet att nominera PokéStop?
Är det därför det ploppar upp massa nya pokestops?Har ni som är level 40 fått möjlighet att nominera PokéStop?