Där! Alldeles mellan skivan och textrutanKänns som jag testat på alla sätt. Både innan och efter jag snurrat. Men den står som "skuggad" i ryggsäcken vårt jag än befinner mig. Alltså "kan ej använda".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där! Alldeles mellan skivan och textrutanKänns som jag testat på alla sätt. Både innan och efter jag snurrat. Men den står som "skuggad" i ryggsäcken vårt jag än befinner mig. Alltså "kan ej använda".
Precis som @gul_zebra säger så använder du lure ifrån stoppet, inte ryggsäcken.Känns som jag testat på alla sätt. Både innan och efter jag snurrat. Men den står som "skuggad" i ryggsäcken vårt jag än befinner mig. Alltså "kan ej använda".
Du använder den i stoppet, inte ryggsäcken. När du är inne på stoppet har du en liten vit knapp ovanför skivan du snurrar. Klicka där så får du välja din lure
Edit: Eller så kanske knappen är under skivan... Nåt sånt iaf!
Är vi vänner? Heter AlwithaPal (0587 2297 6685). Behöver också tre nya.Jag behöver 3 nya vänner! Några som vill ställa upp?
Vi är redan vännerÄr vi vänner? Heter AlwithaPal (0587 2297 6685). Behöver också tre nya.
Är vi vänner?Jag behöver 3 nya vänner! Några som vill ställa upp?
Är vi vänner?
7174 1697 3487
Jag är inte aktiv men du kan lägga till mig om du vill. 6140 6243 2184 har jag.Jag behöver 3 nya vänner! Några som vill ställa upp?
Jag är inte aktiv men du kan lägga till mig om du vill. 6140 6243 2184 har jag.
Säg till om du lägger till så loggar jag in och godkänner
Har du tur så blir det väl halverad sträcka på eventet from imorrn iafKänslan när man evolvade en Feebas dagen innan man fick det uppdraget...
Jo, men jag har ju liksom EN Feebas-candy kvar... Det var igår eftermiddag jag evolvade den, liksom.Har du tur så blir det väl halverad sträcka på eventet from imorrn iaf
//Zebra som spelar bara för de här uppdragen
Oh, tänkte inte ens på mängden candyJo, men jag har ju liksom EN Feebas-candy kvar... Det var igår eftermiddag jag evolvade den, liksom.
Ah, nä sträckan man måste gå just för att evolva Feebas är ju inga problem, den kan jag leva med! Men även med halva candysträckan krävs det liksom över 20 mils promenad för att kunna evolva...Oh, tänkte inte ens på mängden candy
Du får satsa på äggkläckning och hoppas på Feebas under eventet så du får candy den vägen Skulle väl bli extra mycket vatten och dubbel candy vid kläckning har jag för mig.Ah, nä sträckan man måste gå just för att evolva Feebas är ju inga problem, den kan jag leva med! Men även med halva candysträckan krävs det liksom över 20 mils promenad för att kunna evolva...
Japp, den möjligheten till trade har jag tack och lov. Och kläckte precis en Feebas så nu har jag 24 candy!Du får satsa på äggkläckning och hoppas på Feebas under eventet så du får candy den vägen Skulle väl bli extra mycket vatten och dubbel candy vid kläckning har jag för mig.
Och så tradea bort ev överflödiga Feebas mot utländska pokémon om du har den mjöligheten.
Grattis!Japp, den möjligheten till trade har jag tack och lov. Och kläckte precis en Feebas så nu har jag 24 candy!
och har du lite Rare Candy så är du ju snart "hemma" med uppdragetJapp, den möjligheten till trade har jag tack och lov. Och kläckte precis en Feebas så nu har jag 24 candy!