Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är vi vänner? Heter grodan454Är någon av mina ultra eller best friends här och vill battla PvP? Jag har fastnat i Jump Start uppdraget.
Vad heter du i spelet? Jag har plats om vi inte redan är vännerJag ska försöka komma igång att spela lite igen efter typ ett halvårs uppehåll. Det är ju roligt, vet inte varför jag slutade Skulle behöva en ny vän för ett uppdrag, om det finns någon här jag inte redan är vän med?
Vad heter du i spelet? Jag har plats om vi inte redan är vänner
6056 1753 7404
Ok,Det börjar på E, sex bokstäver. Lite för avslöjande för att skriva ut haha. Vi var redan vänner, men tack ändå
Min kod är 8580 5545 3791 förresten
Jag addade (Nutty Kajsa)Det börjar på E, sex bokstäver. Lite för avslöjande för att skriva ut haha. Vi var redan vänner, men tack ändå
Är vi vänner? Heter grodan454
Synd För jag har också fastnat på det det uppdraget.Nej, vi är inte vänner. Jag är Nutty Kajsa.
Är vi kompisar? Jag är Nutty Kajsa och jag är också fast på det uppdraget. Vem är du?Nu är jag fast på uppdraget
Någon annan som också är på den som vill köra?
- Battle another Trainer in the Great League
Är vi kompisar? Jag är Nutty Kajsa och jag är också fast på det uppdraget. Vem är du?
Det är bara Ultra och Best friends som kan battla remote.
Det börjar på E, sex bokstäver. Lite för avslöjande för att skriva ut haha. Vi var redan vänner, men tack ändå
Är vi vänner? Grodan454Vi är vänner men har 28 dagar kvar till ultra friends tyvärr
Yes, men 9 dagar kvar till ultra friends. Skickade en present från hamnkontoret nu om du vill veta vem som är jagÄr vi vänner? Grodan454
jag la till dig på mitt extrakonto som oxå behövde en vänJag behöver en ny vän för jump-start uppdrag. Jag spelar inte mycket nu då jag gått över på Wizards Unite men vill gärna klara uppdraget.
Lazertomte: 8766 0959 2974
Fast jag har redan två paddingtons...jag la till dig på mitt extrakonto som oxå behövde en vän