@Nizhoni vill du äggsynka? Jag tänkte öppna paket i morgon vid 18 tiden.
Det vore toppen! Jag aktiverar ägget så det är aktivt mellan 18:00 och 18:30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Nizhoni vill du äggsynka? Jag tänkte öppna paket i morgon vid 18 tiden.
Har nyss lärt mig att jag kan byta namn på evee så jag får den jag vill ha osv. Jag känner mig väldigt newbie även om lvl säger att jag bör ha betydligt mer koll.
Vad är det ni pratar om, att synka ägg och paket?
7174 1697 3487 är min Trainer code om någon vill ha mig som vän
Heter YaHiida
Jag förstod inte att man bara kan använda namntricket en gång per evolution. Så min vaporeon är inte så bra som den kunde ha varit om jag hade väntat med att evolvera tills jag hade en riktigt bra evee. Nu förtiden tittar jag alltid på någon sida med IV calculator för att ta reda på min pokemons potential innan jag evolvera.
Synka ägg och paket handlar om att när man blir best friends vilket man blir genom att skicka paket eller battla eller byta pokemons med varandra under ca 128 dagar. Då får man 100 000 poäng, om man har just kläckt ett lucky egg precis innan får man 200 000 poäng. Kommer man överens när det sista paket ska öppnas kan båda kläcka ett lucky egg och båda får 200 000 poäng.
Jag skickar en friend request till dig.
Jag har ingen brådska. Vi kan bestämma någon dag framåt. Sönd em/ kväll kanske?Ja gärna Galant! Helst inte idag dock...
Det beror ju helt på hur du spelar vad du har andvändning av. Till viss del också vad du redan har.Jag slänger in en fråga, nu när jag fått en Sinnoh stone. Vilken pokemon ska jag satsa på och samla ihop candies för att evolvera med min sten? Jag har redan evolverat ett par innan med Sinnoh stone så kom gärna med ett par förslag.
Jag har varit lite off. Jag ska försöka få till det så vi kan bli vänner. Är dock på ridkurs hela helgen, så otroligt svårt att få till det till det.
På nätet finns bilder och lister på pokemons som blir starkast om man utvecklar dem. Googla.Jag slänger in en fråga, nu när jag fått en Sinnoh stone. Vilken pokemon ska jag satsa på och samla ihop candies för att evolvera med min sten? Jag har redan evolverat ett par innan med Sinnoh stone så kom gärna med ett par förslag.
Men då försöker vi i veckan. Vill du äggsynka? Jag försöker fortfarande maxa min XP så jag vill gärna det.Jag har varit lite off. Jag ska försöka få till det så vi kan bli vänner. Är dock på ridkurs hela helgen, så otroligt svårt att få till det till det.
Jag äggsynkar gärna!Men då försöker vi i veckan. Vill du äggsynka? Jag försöker fortfarande maxa min XP så jag vill gärna det.
Ja, vid 20-tiden imorgon bör det ha lugnat sig hemma. Funkar det för dig?Jag har ingen brådska. Vi kan bestämma någon dag framåt. Sönd em/ kväll kanske?
Vart får man tag på den nånstans?Jag slänger in en fråga, nu när jag fått en Sinnoh stone. Vilken pokemon ska jag satsa på och samla ihop candies för att evolvera med min sten? Jag har redan evolverat ett par innan med Sinnoh stone så kom gärna med ett par förslag.
Vid 7 dagsstämpeln eller när du battlar mot någonVart får man tag på den nånstans?