Tack för svar Trodde inte man kunde få via sjudagars.. Får alltid nåt annat tråkigtVid 7 dagsstämpeln eller när du battlar mot någon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar Trodde inte man kunde få via sjudagars.. Får alltid nåt annat tråkigtVid 7 dagsstämpeln eller när du battlar mot någon
MissadeOch @Charlotte1975 tror jag?
@Ajda
Kul att du har börjat!
Om ett tag när du har levlat upp en bit, ska du välja lag. Valet av lag spelar roll vid gymaktivteter som battle och raid. Så tänk igenom vilket lag som passar dig.
Du får samla ihop 1000 coins genom att försvara gym. Man får 1 coin/10 minuter man försvarar ett gym och man kan få max 50 coin per dag. Det går även att köpa coins i shoppen för riktiga pengar.
I alla fall för 1000 coins kan du köpa en team medallion i shoppen och då får du byta lag.
Jag har ett uppdrag som jag inte riktigt fattar, antingen är jag trög (så kan det absolut vara) men kan någon hjälpa mig?
"Detective Pikachu: Catch the Water-type Pokémon carried in a backpack"
Tack!!!Du ska fånga Psyduck.
Powerbanks!!Nästa fråga: Hur gör ni för att inte vara begränsade av batteritiden på telefonen när ni är ute? Min telefon har inga problem med batteriet men pokemon drar ju sjukt mycket av det. En timme ute med en fulladdad telefon. Sen är det slut.
Vad måste jag veta och vad bör jag tänka på?
Okej då känns det rätt avlägset. Jag får nöja mig i oranga laget tills vidare.
Nästa fråga: Hur gör ni för att inte vara begränsade av batteritiden på telefonen när ni är ute? Min telefon har inga problem med batteriet men pokemon drar ju sjukt mycket av det. En timme ute med en fulladdad telefon. Sen är det slut.
Steg 1: Gå in på settings i spelet och kryssa i "battery saver". Då slocknar skärmen när du vänder telefonen upp och ned, så du sparar batteri när du går.Powerbanks!!
Du kan lägga till mig. 0587 2297 6685Jag har ett uppdrag att skaffa en ny vän. Någon som vill ställa upp?