poäng betydelse treårstest?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Floresco
  • Startdatum Startdatum
F

Floresco

har sökt men ej hittat.

Står poängen vid treårstesten och liknande för något speciellt som det gör i dressyren med t.ex. 5=godkänd (vet inte enns om det stämmer? jag har min fusklapp, lär mig aldrig) Vore väldigt intressant att veta!

Sv: poäng betydelse treårstest?

10 = utmärkt, 9 = mkt bra, 8 = bra, 7 = ganska bra, 6 = godkänd, 5 = med tvekan godkänd, 4 = ej fullt godkänd,
3 = ganska dålig, 2 = dålig 1=mkt dålig/ej visningsbar

Från "huvudet" på protokollen, gäller exteriörbedömning, gångartsbedömning, och hoppning i 3-årstestoch kvalitetsbedömning och exteriörbed vid stambokföring.

TACK! så jättemycket båda två! :)

:rofl: Ska ha det som mall i fortsättningen :idea:

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
907
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 959
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 882
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka