Sv: PNH Tjatter - Part II
Hej svejs! Måste ju ut hit o glo trots banket.
Först tänkte jag skriva till dig att du kanske skulle ha en LB intro häst istället för OBE men jag tror han kommer bli skitbra. RB extro hästar är ju underbara om man kan hjälpa dom, du vet dom söker ledare. Min Parodi var ju extrem RB ext när jag köpte henne, hon är urmysig nu, lite spattig emellanåt men ...väldigt lätt att snacka med. Min första, gamla häst var oxå extrem RB extro, underbar häst fast det tog ÅÅR innan vi kom överens. Med Parelli o L &HB går det ju fortare när man vet hur!!
Om du överväger...lämna honom hos nån bra människa som kan hjälpa dig i så fall, tänkte på det du skrev om in/tillridning. Men vart har ni Tubbe nånstans. Vem var det som lämnat ? Skuggi elr Snaelilja? hmm? Eller Erika då? Ska man lämna ska man göra det ordentligt. Tycker jag. Tänker på premieringen...Annars dör han inte av å stå.
Han är väl lite valpig fortfarande? *jag som inte har en aning* Allt blir bara bättre
Jaa CS har helt rätt, du kommer få hjälp o gnistan tebax*kaaching*
JeanineHammer, Vad är din Gandalf för horsenality?
ang det gamla o nya systemet som Parelli gett ut tycker jag att jag gillar det nya MYCKET bättre. Herregud jag tycker Pat driver hästarna som en tok fram o tillbaka..Jag var inte så förtjust för ett par år sen
Å sen musiken som dom hade *hugaligen!*
Nu älskar jag the Parellis HALLELUJA
Sticken hade jag mycket i början men nu behöver jag inte ha det alls knappt, det är som om jag har en osynlig stick med mig. Så jag tycker nog man kan börja med stick o sen sluta använda det bara ha med sig det i fall att. Till slut lämnar man den dammig i stallet tills man ska lära nåt nytt
Engsett: Jag har handlat på ebay
Ja det går jättebra, betalar via paypal o så får man hem grejerna.
Jessica M: ÅÅh en ny häst hehe, Umgås, klia o bara vara, ute o gå o mysa.....friendly game!
blablabla, nu ska jag inte tråka er mer på en stund hehe. Mage rumlar, måste vara penicillinet...