C
CaliforniaSwed
Jag lova dig att du inte kommer att ångra det! Nu ska du börjar har riktig kul. Och många Aaaa-Haaa upplevelse. Jag är jätte flad för din skuld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart kan jag läsa om level 1 level 2 ets??????
Som sagt, vänta tills du får ditt paket!
Du börjar med seven games! Och avancerar vidare allt eftersom! Vi kan nog inte ge dig mer info än så för att jag tror inte tråden skulle räcka till...
Det ger dem dig på dvdn all info du behöver och visar hur du ska göra!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA har beställt online kittet nu!!! F*n de blev ju 2000:- totalt!!!
Hej där! Online kittet? Det med Horsenality dvdn, seven games dvdn, online pattern, carrot stick, savvy string, 12-foot Line and halter? Det är bra att börja med Det var väl inte så dyrt? *herregud, du ska bara veta vad jag lagt ut*
Om du får råd framöver, kika efter Level 1 o level 2 på ebay. De är bra tycker jag, går lite djupare. Fast...det kanske kommer på sc sidan efter nyår?
Enligt L1 så ska man först göra undemaning time med hästen 25 min eller hur var det? Gå in o sätta sig ihagen o bara vara o se hur hästen reagerar, man ska inte ta på hästen när/om den kommer fram utan den får röra dig. Jag ska leta fram min L1 avprickn så skriver jag mer sen.
Hoppas ni haft en goo jul allihopa, härliga bilder Lotus. Själv fick jag ingen ridtur som jag brukar på julaftonsmorgon Det var alltid ett måste förr.
GOTT NYTT ÅR!!!