Plötsligt kittlig runt skapet...?

ylvalill

Trådstartare
Min häst har plötsligt börjat reagera då man borstar honom runt skapet. Han har aldrig förut varit kittlig eller irriterad på något sätt när man borstar honom men nu kan han helt plötsligt börja slå med svansen och se allmänt grinig ut om man borstar honom under magen bak mot skapet till. Vad kan det komma sig att han gör så här? Man blir ju lite orolig för att något skall vara fel eftersom han aldrig har reagerat så här förut... :confused:

Sv: Plötsligt kittlig runt skapet...?

Fäller han? Hästen jag rider är väldigt kämslig i det området när jan håller på att fäll päls.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 390
Senast: sardellen
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 568
Senast: Freazer
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 001
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka