Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjoho vad kul.Ja detta är ju en tråd jag aldrig trodde jag skulle starta. Anledningen är dessutom av mycket vardaglig art. Jag har aldrig haft ringar på mig till vardags och undrar således hur ni andra gör? Har ni den alltid på er, även i stallet och rider med den? Just nu kan jag inte använda den alls eftersom den måste justeras i storlek så har inte kunnat prova mig fram.
Har faktiskt aldrig trott att det här med ringen skulle känns viktigt för mig. Men inser att jag verkligen gillar hela tanken på att ha den för att visa att jag och min (blivande) man hör ihop. Intressant hur en faktiskt kan förvåna sig själv ibland!
jag har både vigselring och förlovningsring. Jag har mina på mig nästan alltid. Jag tar av mig ringarna typ om jag ska göra nånting kladdigt, oavsett om det är baka eller gräva i lera.
Vi valde titanringar, då vi insåg att inget annat kommer hålla. Jag i stallet, och maken sitter i rullstol så hans ringar nöts ju mycket också. Tyvärr har min förlovningsring tappat färgen (den var lackad svart), men jag är vänsterhänt, så mina ringar nöts ju extremt mycket. Makens svarta förlovningsring har hållit färgen perfekt.
Varför nöts dina ringar mer för att du är vänsterhänt?
För att jag har ringarna på vänster hand och använder vänsterhanden mer än vad en högerhänt gör?
Ja detta är ju en tråd jag aldrig trodde jag skulle starta. Anledningen är dessutom av mycket vardaglig art. Jag har aldrig haft ringar på mig till vardags och undrar således hur ni andra gör? Har ni den alltid på er, även i stallet och rider med den? Just nu kan jag inte använda den alls eftersom den måste justeras i storlek så har inte kunnat prova mig fram.
Har faktiskt aldrig trott att det här med ringen skulle känns viktigt för mig. Men inser att jag verkligen gillar hela tanken på att ha den för att visa att jag och min (blivande) man hör ihop. Intressant hur en faktiskt kan förvåna sig själv ibland!
Kul, grattis!Jag har aldrig haft ringar på mig till vardags och undrar således hur ni andra gör? Har ni den alltid på er, även i stallet och rider med den?
Jag har på mig den jämt. Mest för att jag är van det och att min sambo skulle märka om jag tog av mig den.Ja detta är ju en tråd jag aldrig trodde jag skulle starta. Anledningen är dessutom av mycket vardaglig art. Jag har aldrig haft ringar på mig till vardags och undrar således hur ni andra gör? Har ni den alltid på er, även i stallet och rider med den? Just nu kan jag inte använda den alls eftersom den måste justeras i storlek så har inte kunnat prova mig fram.