Plötsligt händer det, Fiorano är förlovad

Jag har aldrig ringar på mig till vardags och vi gifte oss i fredags så det ska bli intressant att se hur lång tid det tar för mig att vänja mig. Har dock bara vigselring, vår förlovning var lite hemlig så det blev aldrig att vi köpte förlovningsringar.
GRATTIS !!!!
Och du också Fiorano !!!!

GRATTIS !!!!
Och du också Fiorano !!!!

Tack. :D

Kan ju så här en månad senare utveckla mitt svar med att jag tar av mig ringen ibland (tex när jag ska smörja in mig efter att ha duschat och såna saker, det fastnar ju kladd på ringen) och jag är inte alltid helt bra på att komma ihåg att ta på mig ringen igen... :p

Innan jag skaffade egna hästar hade jag alltid ringarna på men numera har jag bara dem på vid festliga tillfällen.

Grattis till er :D !

Jag är gift sen 5 år. Förlovade mig för 8 år sen(?). Fortfarande bär jag inte ring :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 612
Senast: Pratsch
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10