eyz

Trådstartare
Hur sjutton gör man en playlist i Windows Media Player? :o
Jag kan inte ens gå genom uppspelningslistan och välja en specifik artist och spela låtarna som hör till den/de utan att den klagar på att den inte kan hitta vissa låtar :crazy: :mad:

Men jag vill ha en med låtar från olika artister ju, gärna fungerande också... Hur gör jag? (blev ganska dålig svenska, men jag är trött :angel: )
 
Sv: Playlist

Så här skapar du en spelningslista
Klicka på Mediebibliotek.


Klicka på Ny spelningslista.


Skriv namnet på den nya spelningslistan i dialogrutan Ny spelningslista.
Den nya spelningslistan läggs till i mappen Mina spelningslistor i den vänstra rutan.

Om du vill lägga till ett objekt i en spelningslista klickar du på objektet i den vänstra rutan och klickar sedan på Lägg till i spelningslista.


Klicka på Lägg till i spelningslista där spelningslista är det namn du nyss skrev.
Alternativ

Klicka på Spelningslistor välj den spelningslista du vill använda och klicka sedan på OK.


Lägga till filer i en spelningslista
Du kan lägga till filer i en spelningslista om de visas i Mediebibliotek. Om den fil du vill lägga till i en spelningslista inte visas i Mediebibliotek måste du lägga till den i Mediebibliotek innan du kan lägga till den i en spelningslista.

Så här lägger du till en fil i en spelningslista
Klicka på Mediebibliotek.


Bläddra efter den fil du vill lägga till i spelningslistan, klicka på filen och klicka sedan på Lägg till i spelningslista.
En meny visas med alla tillgängliga spelningslistor.

Klicka på Lägg till i spelningslista.
Alternativ

Klicka på Spelningslistor, välj den spelningslista som du vill lägga till filerna i och klicka sedan på OK.

Obs! Du kan lägga valfritt antal filer i spelningslistan.

Du kan också lägga till filer till en spelningslista genom att dra filer i Mediebibliotek eller från Utforskaren i Windows, eller så kan du högerklicka på en fil, välja Lägg till i spelningslista, välja spelningslistan och sedan klicka på OK.
 
Sv: Playlist

Nix, ingen hjälp-meny :mad:
Men vem behöver det när det finns buke och hjälpsamma människor? :D
 
Sv: Playlist

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag inte kör det programmet.
Antingen Winamp eller Foobar2000

Winamp är mer grafik medan Foobar är kraftfull men enkel
 
Sv: Playlist

Beroende vad för skins och inställing så kan man få den dold.
Högerklicka på den blå så komme det upp en meny där du kan välja hjälp längre ner.
 
Sv: Playlist

Både till dig och Mynta: Jag har ju redan fixat en egen spelningslista tack vare Myntas första inlägg.
Ville bara inte vara ohyfsad och inte svara i min egna tråd :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 977
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 380
Senast: Anonymisten
·
Samhälle Varför hälsar ni inte på busschauffören? Det har jag funderat på en tid. Eller ganska många gånger då och då under åren. Folk går på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
7 615
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp