Platsliggning, tips mottages!

nej, jag menar att du skrev att en del ser schäfern
som "korkad"...de är de ju inte eftersom de är tredje smartast, den mest använda tjänstehunden osv.. :)
Nja, det har varit disskussioner här om rasen, orkar inte
med det igen :crazy:(det vara bara jag som ansåg rasen som jag gör..)
Men alla måste få ha sina uppfattningar! :smirk:

Du får gärna hänvisa till tråden du pratar om! Vad länker heter el dyl. Kan ju vara intressant att läsa... Finns så otroligt många fördomar om schäfrar så jag lyssnar inte längre på dem. Folk som bara sett en schäfer på bild som har sin bestämda uppfattning...lönslöst att diskutera!

Min hund (tik, nyss fyllt 1 år) är precis som din till sättet! Så det är nog inget ovanligt med psykiskt starka, stabila, arbetsmotiverade schäfrar med mycket motor.

Var kommer din ifrån? Min är tänkt som blivande avelstik och jag har börjat informera mig om tilltänta hanhundar. Vill vara ute i god tid och välja i lugn och ro. Finns ju så många!

Nej, korkade är de inte :D Det är synnerligen korkat att påstå det.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
388
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 167
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2