Platsliggning, tips mottages!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare julia_v
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 336
nej, jag menar att du skrev att en del ser schäfern
som "korkad"...de är de ju inte eftersom de är tredje smartast, den mest använda tjänstehunden osv.. :)
Nja, det har varit disskussioner här om rasen, orkar inte
med det igen :crazy:(det vara bara jag som ansåg rasen som jag gör..)
Men alla måste få ha sina uppfattningar! :smirk:

Du får gärna hänvisa till tråden du pratar om! Vad länker heter el dyl. Kan ju vara intressant att läsa... Finns så otroligt många fördomar om schäfrar så jag lyssnar inte längre på dem. Folk som bara sett en schäfer på bild som har sin bestämda uppfattning...lönslöst att diskutera!

Min hund (tik, nyss fyllt 1 år) är precis som din till sättet! Så det är nog inget ovanligt med psykiskt starka, stabila, arbetsmotiverade schäfrar med mycket motor.

Var kommer din ifrån? Min är tänkt som blivande avelstik och jag har börjat informera mig om tilltänta hanhundar. Vill vara ute i god tid och välja i lugn och ro. Finns ju så många!

Nej, korkade är de inte :D Det är synnerligen korkat att påstå det.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 224
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 216
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 401
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 917
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oscarvinnaren och prostitution.
  • Fettisdagen
  • Vad gör vi? Del CCX

Hund, Katt, Andra Djur