Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om man ska göra egen pizza med färska grönsaker och fetaost, lägger man på allting från början eller ska grönsakerna gräddas kortare tid än deg, skinka och tomatsås?
Beror ju på vilka grönsaker du ska ha med det mesta lägger jag på direkt på degen. Som paprika, champinjoner, tomater, lök, oliver mm
Medans tex roccola och färska kryddor lägger jag på vid servering.
Personligen gillar jag tomaterna också "färska" och icke varma men det funkar inte för sonen
som Voff säger beror det helt på vilka grönsaker det är. Jag tycker tex blomkål är väldigt gott på pizza, finhackar den då och fräser halvmjuk i lite olja innan den åker på pizzan. Squash kan läggas på direkt, i tunna skivor, men blir lätt lite blaskig. Annat, som tex majs, rädisor morötter mm tycker jag inte passar på pizza öht. Men smaken är ju olika
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.