Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har svarat i tråden tidigare men tror inte jag delade med mig av min D-ponnys namn som jag hade en gång.
El Greco, aka Greken . Det var många som skrattade när jag pratade om vad jag skulle göra med den där greken
Jag kollade kvalitetsbedömning härom veckan hette en häst MariaMontazamiMuums, vilket lätt kvalar in bland tio i topp bland de mest hemska hästnamn jag hört i livet.
Men menade man inte "Faggot" som "Fimpen"?En av mina första ponnyer som barn hette Faggot. Vet inte om uppfödarna ämnade döpa honom "Fagott" (instrumentet) men hade lite otur med stavningen..? Intressanta namn vi haft på inackorderingar på senare år inkluderar shettisen Fjärten och korsningsponnyerna Balle och Negern (förvisso smeknamn på Baldini och Black Beauty, men det var det ingen som kallade dem).
Nää. Jag har ridit hennes mamma, hon var inte speciellt ljus. Fin dock!Salsa - SWB. Knallgul. Tänk stopp-ljus gul. Var E: Ravell och U: ett sto som var väldigt ljus fux. Så någonstans däri låg väl förklaringen
Jag har träffat Stalin på tävling och blup talar om för mig att det finns två stycken tom! Tycker faktiskt det är lite lustigt att ASVH gått med på det, gissar att de inte skulle godkänna Hitler eller Mussolini. Ledsen om hästägaren läser detta men jag tycker det är ganska dålig smak faktiskt.
Gissar att de lägger betoningen på andra stavelsen då. Jag står dock fast vid att som hästnamn är det osmakligt.Stalin är ett efternamn som bärs av en bunt svenskar enligt ratsit. En del har ett h i namnet, andra inte.
Gissar att de lägger betoningen på andra stavelsen då. Jag står dock fast vid att som hästnamn är det osmakligt.
På ridskolan jag gick på som barn fanns en häst som hette Tan-I-Mara... han kallades Hubbe -inte en bokstav rätt.