Pinsamheter!!!!

Hera

Trådstartare
Vad har er lilla älskling utsatt er för som fått er att vilja sjunka genom jorden.....

Min hund vill gärna lyfta benet och kissa på veterinärens kontorsstol. Första gången det hände blev jag helt chockad, vad f-n gör han! :eek: Nu håller jag honom riktigt kort på djursjukhuset.... :D

Senast ändrad:
Sv: Pinsamheter!!!!

Min hund vill helst av allt bajsa mitt i gatan. :confused: Det kan bli rätt pinsamt när han får för sej det mitt på ett övergångsställe lr så.. :o :)

Sen var det en hund som kissade på mitt ben en gång.. :mad: Det var nog hyfsat pinsamt för hans matte antar jag.. :p

När hon stjäl använda trosor från tvättkorgen och drar upp dem i soffan och lämnar dem där. Lite lagomt roligt om man inte upptäckt det och så kommer gäster och ska sätta sig i soffan. :o

Jag beror på hur lätt man har för att skämmas över sin hund..

Leo har nog skämt ut sig en hel del, beroende på hur man ser
det :D

men samma som din hund, vill han gärna försöka
sig på att kissa hos vetten..lyfter benet vid dörren därinne.. :o

Sedan på alla kurser på brukshundsklubben, har han alltid
varit "värstingen" i alla grupper.. :crazy:
Men jag har lärt mig att inte skämmas el bry mig om vad andra tycker,
för de som KAN hundar av hans kaliber, vet hur det är att
ha en tuff och jobbig hane som tror att han är
bäst, störst och vackrast..

Om det finns löptikar i närheten så kan min hund gärna kissa på tikägarnas ben, bara för att visa att han finn och är tillgängleg :o .

Sen kan han vråla rätt ut det högsta och mest smärtfyllda vrål som kan tänkas komma från en 35kilos vovve bara man petar i nackskinnet då andra människor finns i närheten :eek: . Tar man honom i nackskinnet då man är ensam så kan man vrida gode ordentligt utan att han säger ett knyst, han bara stirrar obstinat på en :crazy: .

Han våldtar gärna alla unghundar han får tag på, både framifrån och bakifrån :o .

Pinka gärna på småhundar, helst om de visar aggressivitet, snällt att han bara gör det, han kunde ju likväl ha huggit huvet av dom med tanke på storleken. Kanske förstår han att det är oerhört förnedrande mot de små liven med en dusch istället :angel: .

åkte buss med vovven och tre killar i 17 års åldern garvade lite lagom åt henne .... " jävla paris hilton kopia .. höhö" ( ska tilllägga att hon inte är chiwoawoa utan en VALP ) dom satte sig i en liten ring runt mitt säte och en av killarna satte sig brevid mig ..

"kan hon nåra cirkus konster eller höhöhö , buss på .. höhöhöh "

jag - (lätt tränad liten rackare och visst fan kan hon buss på .. men om man ropar hugg och pekar) " jo det kan hon , vill du ha ett bett så .."

" höhöhö vafan tror du att jag går på det eller .. tror du jag är rädd för en såndär höhöhöhöhöhöhö "

jag - " hugg !" varpå hon tar satts och riktar ett hugg i killens arm ... hon har ju bara småvalp tänder så så jävla ont kan det inte gjort men gissa om han blev förvånad ...

:rofl: haha det va ju iof inte pinsamt bara kuul :rofl:

Ååå vad skönt att man inte är ensam om kisserier hos veterinären.

Brorsans hund hakade på en joggare en gång på en en-milarunda i skogen. Sen skjutsade joggaren tillbaka hunden hem....rätt så pinsamt för brorsans sambo som inte märkt att hunden var borta :)

Min hund kan vara riktigt pinsam :crazy:

- Bajsa bredvid domaren på utställning är en riktig hit, dock inte av de stackare som får ta upp det :angel:
- När sotaren va hemma hos oss för att kolla skorstenen skulle Olle GIVETVIS vara framme. När Herr sotare var klar och skulle klä på sig va både skor och handskar borta :crazy: Skorna var hela men...de dyra, NYINKÖPTA, handskarna var inte i lika bra skick.. :angel:
- När man går på byn med honom kan han helt plötsligt få för sig att stanna, titta runt lite, hoppa tre meter upp i luften 711 gånger för att till sist landa på någon stackars förbipasserande.
Inte så lätt att förklara för den utsatte att min STORA grandis inte är farlig.. :crazy:

En kompis till mig och hennes kille skulle gå till affären och dom tog med sig sina två hundarna och band dom utanför. När dom kom ut igen efter en liten stund hade hundarna väldigt trevligt men varandra dessutom hade hundarna en stor skrattande publik.. hehe det va sista gången dom fick följa med.

Haha, känner igen det där med att skrika riiiiktigt högt.. :o När man dessutom har en cocker som ser sååå oskyldig ut.. Rätt många som har gett mej blickar som kan mörda kan jag säja.. :angel:

O här har du en till som våldtar unghundar.. Från alla håll.. O oavsett storlek. Som tur är hittills endast hänt på kompisars unghundar så jag har inte behövt skämmas sååå mkt.. :D

Skäms iofs sällan på allvar, tycker han är humoristisk allt som oftast min lille plutt. :love:
I alla fall såhär i efterhand.. ;)

Nu ska vi se vad vilde Wille har gjort :)

1. Förra sommaren skjutsade vi sambon på en grillfest, stannade óch pratade i några minuter innan vi åkte hem och under tiden hann Wille kissa på en gitarrlåda. Ägaren blev oerhört upprörd.

2. När han var ca 1½ år fick han helt plötsligt för sig att han var tvungen att markera revir... Inomhus! :eek: Behöver jag nämna att vi inte var hemma?!

3. Ätit upp/massakerat svärfars fantomentidngar då jag o sambon precis hade träffats. (W var valp med otroligt kliande tänder) Nu i efterhand är det bara roligt men det var inte då!

Hmm. Sen är det nog inte något mer som jag kan komma på nu :D

Selma hälsar gärna på folk genom att tugga lite på deras händer och armar. Fast det är inte så pinsamt, jag brukar hinna förvarna. :p

Aningsfull skrev:
När hon stjäl använda trosor från tvättkorgen och drar upp dem i soffan och lämnar dem där. Lite lagomt roligt om man inte upptäckt det och så kommer gäster och ska sätta sig i soffan. :o

Ännu pinsammare är när hon äter upp nämnda trosor, de fastnar i tarmen och veterinären måste operera ut dem... :D

Första gången min sambo träffade min familj, kissade Fritz på pappas ben! :angel: :D Ska tilläggas att pappa som är väldigt hundrädd avgudar Fritz nu! :love: Om vi är hos mina föräldrar och man blir av med både pappa och Fritz så hittar man dom i köket, rotandes i kylen efter en eller flera godbitar! ;) :D

/Timsetim

Aningsfull skrev:

Det tycker mina hundar oxå är så mysigt... ;) Men matte uppskattar det inte :crazy:

Det första min förra hund gjorde efter att vi flyttat in i våran förra lägenhet (studentlägenhet) var att smita in till grannen, stjäla ett par av hennes använda stringtrosor och lägga sig under sängen, vilt morrande, för att skydda sitt rov. Fiiiint första intryck hon fick av oss.. :o

// Isa

Det absolut pinsammaste min lilla vovva har gjort var under hennes första bussresa. Hon var väl rastad innan men jag hade ändå förberett mig med handdukar och papper i fall en liten olycka skulle hända, hon var ju bara några månader gammal.

Snopen blev jag när hon plötsligt krökte rygg och bajsade mitt i gången! Oops, var fanns bajspåsarna...Behöver jag nämna att det luktade väldigt, väldigt illa i bussen sedan...

/Lina :bump:

Våran hund skulle träffa en kvinna som är jätteduktig med hundar, hon tränar och tävlar på hög nivå (inte så mkt tävling)...

Det första han gör är att börja kissa på hennes ben och hon bara hivar iväg honom.

Jag vet inte ifall det hon sa va sant men hon påstod att han inte hade någon respekt för henne :confused:

Det var chockande, och en gång då en jättesöt liten toypudeltik kommer fram och han gör värsta utfallet, helt oförberett... och jag som sa: han är så snäll... :crazy:

Kram

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar