Pikeurkavaj junior?

Atlas

Trådstartare
Vet ni vart man kan köpa pikeur dressyrkavaj till barn? El någon liknande..
Och dressyrstövlar med juniorskaft?? Det ska inte vara snörning men dragkedja är ok:angel:

Sv: Pikeurkavaj junior?

Cavallo har juniormodeller (utan dragkedja). Gå till någon av deras återförsäljare och prova och be dem mäta!

jag har Cavallos ungdomsstövel Talent.Den finns i många storlekar och vidder och längder.Snygg modell med lite högre utsida,slät och ganska blank ingen dragkedja eller snörning
Pikuer kavajen köpte vi på en välsorterad hästaffär,det fanns inga i lager utan dom beställde hem(stl 152 cl).Borde gå på de flesta affärer som säljer övriga pikeursortimentet.

Vet ni vart man kan köpa pikeur dressyrkavaj till barn? El någon liknande..
Och dressyrstövlar med juniorskaft?? Det ska inte vara snörning men dragkedja är ok:angel:

båda märken tillverkar små stlk. men du kanske måste be affären ta hem. då det är ovanligt att man har udda stlk. som lagervara.

mm, det finns ingen som säljer på nätet? Vi har inte så många affärer häromkring...7mil bort så skulle dom ha 3495kr för en kavaj och jag tänkte att d borde finnas lite billigare då min inte kostade så mkt...:crazy: , eller är barn dyrare?

Kolla annonser på nätet, det finns ofta väldigt mkt barnkavajer mm till salu eftersom de växes ur snabbt, och ofta är de inte spec mkt använda heller :idea:

Barnkavajerna Pikeur är betydligt billigare än så. Leta upp en som för Pikeur och beställ genom dem.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 015
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 360
Senast: MiaMia
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 923
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?