Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Statoil eller vilken mack var det?Piggelin piggelin pigge pigge pigge piggelin. Inte fan fick jag nån Piggelin . Har ni fått Piggelin och isf hur många har ni fått hitills
Statoil eller vilken mack var det?
Retar mig på att jag nog inte heller räknas som barn så inte skulle jag få någon oavsett hur mycket jag tankar.
Piggelin piggelin pigge pigge pigge piggelin. Inte fan fick jag nån Piggelin . Har ni fått Piggelin och isf hur många har ni fått hitills
Igår när jag var på macken sa kvinnan innan mig att hon hade fem barn i bilen. Blien såg dock ut att vara en vanlig femsitsig personbil, antingen gillar någon piggelin väldigt mycket eller så hade hon ungarna staplade i baksätet.
Men fick hon då 5 piggelin? Hen i kassan då gick hen ut till bilen o kollade att det satt 5 glin där dåIgår när jag var på macken sa kvinnan innan mig att hon hade fem barn i bilen. Blien såg dock ut att vara en vanlig femsitsig personbil, antingen gillar någon piggelin väldigt mycket eller så hade hon ungarna staplade i baksätet.
Man skulle jufå 1 piggelin för 20 liter soppa å jag tankade 40 o fick ingen piggelinFått? Nä, jag fick köpa min själv.
Hur mycket tankar du egentligenHar ätit så många Piggelin de senaste veckorna att jag inte minns antalet Hittills har jag hunnit äta en idag. Lär bli fler
Man skulle jufå 1 piggelin för 20 liter soppa å jag tankade 40 o fick ingen piggelin
Gällde det inte bara barn då?Man skulle jufå 1 piggelin för 20 liter soppa å jag tankade 40 o fick ingen piggelin
Jo, och det retar mig (som tankar men inte har barn).Gällde det inte bara barn då?
Det är väl bara att säga sen när man betalar att man vill ha en piggelin, det kostar inte macken så mycket ju då en piggelin ligger väl på runt 8 kr och jag tror det är långt ifrån ALLA som tankar som inte har barn som vill ha så det borde inte vara några problem.Jo, och det retar mig (som tankar men inte har barn).
Varför ska jag, som inte ha barn, betala fullpris för bränslet medan den som har med sig ungar i bilen ska få piggelin till barnen?
Det betyder ju att jag som inte har barn, med mitt bränslepris sponsrar dem som har barn.