Gammeln

Trådstartare
Piggelin piggelin pigge pigge pigge piggelin. Inte fan fick jag nån Piggelin :mad:. Har ni fått Piggelin och isf hur många har ni fått hitills

Piggelin piggelin pigge pigge pigge piggelin. Inte fan fick jag nån Piggelin :mad:. Har ni fått Piggelin och isf hur många har ni fått hitills
Statoil eller vilken mack var det?
Retar mig på att jag nog inte heller räknas som barn så inte skulle jag få någon oavsett hur mycket jag tankar.

Statoil eller vilken mack var det?
Retar mig på att jag nog inte heller räknas som barn så inte skulle jag få någon oavsett hur mycket jag tankar.

Var det ngt erbjudande om att barn skulle få Piggelin?

men trodde Gammeln att hen skulle gå som barn? Är inte hen aaaaaallldeles för gammal för det?

Igår när jag var på macken sa kvinnan innan mig att hon hade fem barn i bilen. Blien såg dock ut att vara en vanlig femsitsig personbil, antingen gillar någon piggelin väldigt mycket eller så hade hon ungarna staplade i baksätet.

Har ätit så många Piggelin de senaste veckorna att jag inte minns antalet :o Hittills har jag hunnit äta en idag. Lär bli fler :D

Igår när jag var på macken sa kvinnan innan mig att hon hade fem barn i bilen. Blien såg dock ut att vara en vanlig femsitsig personbil, antingen gillar någon piggelin väldigt mycket eller så hade hon ungarna staplade i baksätet.
Men fick hon då 5 piggelin? Hen i kassan då gick hen ut till bilen o kollade att det satt 5 glin där då

Gällde det inte bara barn då? :eek:
Jo, och det retar mig (som tankar men inte har barn).
Varför ska jag, som inte ha barn, betala fullpris för bränslet medan den som har med sig ungar i bilen ska få piggelin till barnen?
Det betyder ju att jag som inte har barn, med mitt bränslepris sponsrar dem som har barn.

Jo, och det retar mig (som tankar men inte har barn).
Varför ska jag, som inte ha barn, betala fullpris för bränslet medan den som har med sig ungar i bilen ska få piggelin till barnen?
Det betyder ju att jag som inte har barn, med mitt bränslepris sponsrar dem som har barn.
Det är väl bara att säga sen när man betalar att man vill ha en piggelin, det kostar inte macken så mycket ju då en piggelin ligger väl på runt 8 kr och jag tror det är långt ifrån ALLA som tankar som inte har barn som vill ha så det borde inte vara några problem. ;)

Jag själv är vuxen i kroppen/åldern men ett barn inombords, hahaha. :P

Jag har inte fått en enda. Sist jag ens köpte Piggelin var 15 år sedan när hästen skadat gaffelbandet i provlopp på Sundbyholm. Det gick åt 7 st för att kyla ett gaffelband på väg hem.

Liknande trådar

Hemmet Jag har fått nån kråkinvasion runt mitt hus. De byggde bo i skorstenen men den har jag satt igen med nät nu. Men de smutsar ner, ser ut...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Diamonian
·
Kropp & Själ Jag fick ett insektsbett (antar jag) för kanske en vecka sedan. Det har kliat som fan fram till igår och idag ser det ut såhär :crazy...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Min arbetsplats går under kommunals kollektivavtal, och enligt avtalet var löneökningen en specifik genomsnittlig summa, en ”pott”. Jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
4 860
Senast: Cambrie
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 945
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar