Sv: Piercingar
OT men, snälla söta kan du inte visa bild på den frisyren du har där?
OT men, snälla söta kan du inte visa bild på den frisyren du har där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick tandläkarräkning på 2500 drygt, + förstört tandkött och sköra tänder pga piercingar i läppen, både center labret och "snakebites"... Nu kör jag på tatueringar istället![]()
Den ena var, vad jag trodde då iaf, seriös. Den andra var på Darkwell här i uppsala och de anses som seriösa vad jag vet.
Men jag är lite vanskapt jag ()
en fråga till allmänheten:
hur många av er som har piercingar i läpp och/eller tunga har fått tandproblem? jag är sugen på typ tunga, men mamma bara skriker du kommer få jättedyra tandläkarräkningar!!!!
okej... för vad jag har hört av andra (har som jag nämnde innan aldrig varit i piercingstudio så jag vet inte... ;p) så brukar de vara väldigt noga men var och hur de placerar piercingen. och ge råd och tipps, om placering m.m... och om det är något som tex inte skulle funka.
Enligt min piercare så är det inte några problem med sånt om man sätter den rätt. Jag har aldrig haft problem med tänderna pga min pirecing. Sätter man den fel är risken däremot stor att den skaver.
Vad menar du?
Tänkte ringa runt och höra med några idag, så får vi seHoppas på det bästa...
Alla verkar så jäkla seriösa, för mycket![]()