Piercingar

Sv: Piercingar

Välkommen Glimma! :)

laeikinois: Jag hade en kompis som gjorde en i nacken, han gav den världen bästa chans att läka ordentligt, men den är verkligen i vägen överallt! Hår som irriterar, halsband, tröjor/kläder, hårspray osv.. han fick till sist ta ut sin, även om han så gärna ville ha den kvar..
Det är min erfarenhet, har dock ingen själv..

Nöjd tjej!

008_50acff52ddf2b3602f001b99.jpg

Sjukt snyggt det blev *tummen upp*

Välkommen Glimma! :)

laeikinois: Jag hade en kompis som gjorde en i nacken, han gav den världen bästa chans att läka ordentligt, men den är verkligen i vägen överallt! Hår som irriterar, halsband, tröjor/kläder, hårspray osv.. han fick till sist ta ut sin, även om han så gärna ville ha den kvar..
Det är min erfarenhet, har dock ingen själv..
men jag har kort hår och inga halsband och stylar håret väääldigt sällan (inget hårspray eller annat. och iom att det är kort fönar jag det aldrig, behöver inte.) .xD så jag hoppas det ska funka för mig.^^
tack för ditt svar.:)

men jag har kort hår och inga halsband och stylar håret väääldigt sällan (inget hårspray eller annat. och iom att det är kort fönar jag det aldrig, behöver inte.) .xD så jag hoppas det ska funka för mig.^^
tack för ditt svar.:)

Han har också kort hår..
Men tänk mer på kläderna då? Halsduk, tröjor, jackor, man har rätt mycket i nacken ändå..
Men lycka till om du ändå väljer att gör en! :)

383595_10151302549803076_283780784_n.jpg

Har:
2 i näsan
septum
trugus
fyra vanliga hål i öronen
en i läppen ( har ibland stav och ibland ring )
en industrial
en Dermal Anchor
neveln

knapp

Lite små frågor till er med septum (tog min för exakt en vecka sedan :love: ) kommer jag någonsin igen kunna snyta mig?

Ja, efter några veckor kommer det inte längre kännas som rakblad i näsan och när den väl läkt så kan man peta i en retainer om man blir riktigt sjuk (vilket jag föredrar, känner mig ofräsch när näsan rinner och ringen är i). Fördelen är att den i alla fall läker snabbt.

/ Undret, som blev förkyld efter en dag och snorade extra mycket under läketiden.

knapp

Lite små frågor till er med septum (tog min för exakt en vecka sedan :love: ) kommer jag någonsin igen kunna snyta mig?

Absolut :D Förstå befrielsen som sker då. Ett tips är att snyta, men inte "torka" utan sedan ta en tops och försöka hålla fram septumet medans du torkar med ett papper. Lite bökigt, men funkade för mig ;).

Jag tror jag ska ge det ett nytt försök. Med en mindre stav och... en annan piercare :) Men det blir först om något halvår.
Är fortfarande svullen och kan knappt äta/prata/röka för läppen gör så jäääävla ont!

Vertical labret i underlappen?

jag larde min piercare hur man gjorde dom *host* han var gladast i stan over att fa lara sig nagot nytt... :rofl: :love:

anvande en ratt pyttig ogonbrynsstav.

I miss it, tankte skaffa en igen... ska "bara" hitta en piercare med bra rekommendationer.. for f-n om jag ska betala, upprora folk, fa en massa skit och sen behova ta ut den!

hoppas du far din snart ;) dom ar sa himla fina

Kl

Eftersom jag är så stolt över mitt nyförvärv från igår så måste jag kasta mig in i tråden nu, minns inte om jag skrivit här tidigare eller bara läst, men nu fick de bli av :D
Har nu piercing i tungan, naveln (igår!!) och båda bröstvårtorna, förutom tre "vanliga" i öronen :)

Gott Nytt År på er alla :)

KL.
Beställt hem nya tunnlar... på 10 mm! Så när dom kommer så ska det töjas upp, en sista? gång?

namnlos_50e3483de087c36efd6544ef.png

Kl
Är det ingen som gjort intimpiercing? Jag skulle vilja göra en i klitoriskappan, längs med liksom. Hur kändes det att göra den? Hur gick läkningen? Och har känseln därnere ökat?

Kl
Är det ingen som gjort intimpiercing? Jag skulle vilja göra en i klitoriskappan, längs med liksom. Hur kändes det att göra den? Hur gick läkningen? Och har känseln därnere ökat?

Finns ingen som kan svara på dina frågor om hur det kommer kännas/läka/ev förändras för just dig, allt än individuellt..
Jag har ingen själv, men vill du ha en så tycker jag att du ska göra en! :)
Lycka till!

Jag har en.

Hur ont det gör är ju helt individuellt, och även läkning.
Men för mig gjorde det inte speciellt ont, det går ju så fort. Sen har man väldigt bra läk kött där så det var inga problem.
Dock var jag lite sen med att byta smycke och en för lång stav var i vägen ibland. Specielt vid ridning.
Känseln har ökat för mig. Jag får lättare orgasm och bättre/starkare. Dock tog det ett litet tag innan man lärde sig hur. Man får lära om lite :)

Jojo det förstår jag också, men nu frågade jag om andras erfarenheter :)

Krulltroll
Tack för ett bra svar. Förstår att det borde bli lite annorlunda med orgasm och sånt efteråt. Är det många som tappar känseln där nere, har du nån aning? Är ju lite rädd för det... :)
Är ju väääldigt sugen på att göra en :D

inte en aning, prat med din piercare skulle jag tipsa om.^^
^
kl.
nån här som har piercing i nacke och kan säga för och nack(haha.xD)delar. förutom att man kan fastna m.m... nån som har haft problem med sin?

har turen och date:ar(eller hur man nu stavar det haha.xD) en piercare, så nu äntligen kan alla mina drömpiercingar bli av.:p är sååååå sugen att be honom göra en nackpiercing men vill gärna höra andra som har en säga hur de upplever det.:) lär nog bli en inom kort.^^

Jag har en, som nog är ca fyra år gammal nu. Jag har aldrig haft något problem med den överhuvudtaget, den sitter som berget!

Jag kan dock inte låta bli att sitta och pilla och dra lite i den ibland när jag är uttråkad men den har aldrig ens blivit irriterad på grund av det. Så för mig fungerade det finfint. :D

Kl

Jag har 2 st.
Kappan är det värsta jag vart med om, jag svimmade! (Kan man ju jämföra med att jag utan problem fött 2 barn utan smärtlindring)
Den andra gjorde jag hos en annan piercare som har en annan teknik och det gick jättebra.

Läkningen gick snabbt och smidigt.
Känselmässigt där nere, ingen skillnad.

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka