Photoshop !

A

Alive__

Jag har en bild på mig och min häst , men bakrunden är så himla ful. Jag skulle vilja att någon kanske ändrade bakrunden på bilden . Såg att en annan tjej här på buke hade gjort så och det blev verkligen jätte snyggt. Hon hade klippt ut (Hon och hästen) och klistrat in den på en bakrundsbild som föreställde en äng. JÄTTEFINT !


Tacksam för svar , skriv gärna mejl! :D
 
Sv: Photoshop !

Skulle verkligen bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig med detta :D
 
Sv: Photoshop !

PM.a bilden till mig eller lägg ut den här så ska jag försöka hjälpa dig.
Vad vill du ha för slags bakgrund då??
 
Sv: Photoshop !

HEEEEEEEJ :D , Tack så jätte mkt för att du kunde hjälpa mig. Jag vill helst ha en bakrund med en äng på ! , Hade varit lite fräckt. Men det spelar ingen roll. :d
caaec75c-ddea-430a-848d-fc3697e2a1b.jpg
 
Sv: Photoshop !

Ja självklart får du ! , men det behöver inte vara en bakrund på en äng men ett bra tips är om du går in på www.google.se och söker på bilder och sen på typ "sommaräng" eller nåt ?!" .

Tack iaf.
 
Sv: Photoshop !

okej.. jo visst skulle jag kunna göra det.. men min dator strejkar ^^ vill inte gå in på någon sida just nu .. så om du bara länkar till en bakgrund du vill ha så får du din bild snart =) klar med bilden, bara bakgrund kvaar
 
Sv: Photoshop !

Synd , Hoppas det löser sig ändå .
Här kommer iaf bilden.

Tropisk.jpg


Tack igen för att du hjälper mig ;)
 
Sv: Photoshop !

HEEJ IGEN :D

Bilden blev lite liten men nu kommer en annan , tyycker själv att denna bilden var bättre också ;)

 
Sv: Photoshop !

Tack så jätte mkt . Resultatet blev KANON :D
Nu kan du ta bort bilden. Jag har sparat den :d
 
Sv: Photoshop !

MÅste Tacka Nagellacksberoende FÖr Mina 2fina Bildr Hon Har Gjort Till Mig ! :d , Tack !
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 307
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 048
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 232
Senast: sorbifolia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 936
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp