Persienner

Rie

Trådstartare
Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?

Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?

Elgiganten har verkar finnas i lite olika storlekar. Har dock ingen aning om kvalitet eller om de är bra.

https://www.elgiganten.se/product/t...lemmfix-utan-att-borra-70x200-cm-svart/396087

Liknande trådar

Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
283
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
389
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 746
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar