Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tycker att det är lite lustigt att du vill att hela Sveriges rättssystem ska baseras på vad du råkar tycka, istället på studier, kunskap och fakta.
Det är vad jag tycker. Man är inte frisk nånstans om man är kapabel till att våldta och mörda ett barn.Jag anser att alla som använder hatt har nåt obotligt fel, och de måste därför isoleras från samhället.
Det är vad jag tycker. Man måste väl få diskutera?
Men det blir inte en givande diskussion om du inte är intresserad av vad andra tycker, vad studier säger, vad kunnigt folk säger.Det är vad jag tycker. Man måste väl få diskutera?
Det är vad jag tycker. Man är inte frisk nånstans om man är kapabel till att våldta och mörda ett barn.
Men det är där det blir så pinsamt. Du klampar in och vrålar om hur hemska dessa personer är och så vill du uppenbarligen förvara dem nånstans långt ifrån dig så att du ska få lugn och ro. Att de är människor verkar du helt ha glömt bort.
Jag känner så. Hur skulle du känna om ditt barn blev mördat och våldtagen och lämnad i skogen?" Nej nu rehabiliterar vi så du kan komma ut om några år, du blir frisk snart"
Så du tycker inte att de ska få hjälp att komma tillbaka till samhället? Gäller det också ifall personen lider av en sjukdom med psykotiska inslag?
Och?Men en pedofil tänder ff på barn. Precis som vissa tänder på te x piska och läder.
Men en pedofil tänder ff på barn. Precis som vissa tänder på te x piska och läder.
Det är inte olagligt att tända på barn.Men en pedofil tänder ff på barn. Precis som vissa tänder på te x piska och läder.
Ja, men det betyder FORTFARANDE inte att man agerar ut sin fantasi/böjelse!
Risken finns om man varit dömd tidigare.
Nej nu måste jag jobba, återkommer!
Så du skulle tycka att det är helt ok att bo granne med en pedofil?
Och jag tycker att det är lite lustigt att du vill att hela Sveriges rättssystem ska baseras på vad du råkar tycka, istället på studier, kunskap och fakta.
Men snälla du! Vi pratar om pedofili och mördare!