Pay & Ride Stockholm

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Att det finns ganska gott om Pay&Jump i Stockholmsområdet är jag väl medveten om, men hur är det med Pay&Ride?

Då tänker jag främst på södra Stockholm. Finns det några ni kan rekommendera?

Kan tillägga att det inte är akut, utan framförallt rör hösten.

Sv: Pay & Ride Stockholm

Gå in på payandride.se så kan man välja län där och se :)

Jag hade tänkt åka på en i slutet av september. Men undrar om jag behöver grönt kort till det? Letar efter utbildningar men ingen klubb är igång nu på sommaren känns det som..

Hittade ingenting relevant på den angivna hemsidan, men tack ändå! :D

Nej, man behöver inte GK eftersom att det bara är träning!

När jag var yngre var jag medlem i Södertälje Ridklubb också (för utom de jag tävlar för) bara för att de hade bra pay and ride. Då hade de en hopp P&R och en dressyr, varje månad. Kolla med dem! Vill du rida norr om stan så har jag ev förslag, skicka PM så kan jag berätta mer. :p

Bra tråd! Jag har kollat runt lite och tror också på Södertälje ridklubb. Om man tittar bakåt i kalendern verkar de ha haft programridning på många olika nivåer. Samma sak med Botkyrka ridsällskap.

Här kapar jag tråden lite och undrar: Är det vanligt med programridning i de lättaste klasserna för vuxna (alltså storhästryttare)? Jag har aldrig tävlat eller ens träningstävlat, men skulle hemskt gärna vilja träna mot ett LC-program med min häst. Men det verkar mest finnas programridning för lite högre klasser?

Ekeby RS i Tungelsta brukar ha några programridningar varje år, har dock inte kommit upp några datum för hösten än. Det brukar vara klasser från LC till MSV.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 473
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 486
Senast: Mabuse
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 480
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 104
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama