Gabby_Ossi
Trådstartare
har en väldigt snygg D-ponny som jag haft i 1½ år, rör sig bra och hoppar super. men det har helt enkelt inte funkat med ridningen. Och då menar jag inte att han inte har gått tillräckligt bra eller så, jag har överhuvudtaget inte kunnat rida honom utan att någon springer bakom och schasar på :smirk: Iofs har det visad sig att han har haft en massa fysiska prolem med nästan hela högersidan + ryggen, men ska vara bra nu. Dock sitter de här problemen kvar i skallen på honom, och vi vet inte hur länge de kommer att göra det. Men från marken, när man tömkör och longerar är han snäll och går fram. men så fort ryttaren ska bestämma tar det stopp. Vi hade tänkt prova lite horsemanship och så med honom, men om det inte funkar överväger vi att han kanske kan bli körponny.
Vi kan inget om körning, men hur många finns det som kör? Kan det finnas någon som vill låna en Problemponny på foder och köra in och köra med? Vad finns det för grenar i körning? kan hans typ passa för körning? Här finns bilder
Tacksam för svar!!
Vi kan inget om körning, men hur många finns det som kör? Kan det finnas någon som vill låna en Problemponny på foder och köra in och köra med? Vad finns det för grenar i körning? kan hans typ passa för körning? Här finns bilder
Tacksam för svar!!