Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har alltid skickat passet för makulering till respektive förening som ställt ut dom.Då welshföreningen saknar info på sin sida och de inte svarar på mail mm.
Så undrar jag är det alltid så inom alla rasföreningar att man skall skicka in passet för makulering?
Ja det vill de flesta, jag har inte gjort detDå welshföreningen saknar info på sin sida och de inte svarar på mail mm.
Så undrar jag är det alltid så inom alla rasföreningar att man skall skicka in passet för makulering?
Nyfiken, vet väldigt många hästar som inte finns kvar men som inte är anmälda avlivade. Vad finns för anledning att inte anmäla det? Enbart nyfikenJa det vill de flesta, jag har inte gjort det
Jag har ringt och anmält dom som avlivade, men jag ville behålla passen Jag har inte litat på att få tillbaka dom... och det har godtagits av 3 rasföreningar iaf.Nyfiken, vet väldigt många hästar som inte finns kvar men som inte är anmälda avlivade. Vad finns för anledning att inte anmäla det? Enbart nyfiken
Jag har inte anmält min som avlivad som togs bort 2015. Jag bara orkar inte ha med den hopplösa föreningen att göra och för mig spelar det ingen roll om hon står som levande eller död i registret.Nyfiken, vet väldigt många hästar som inte finns kvar men som inte är anmälda avlivade. Vad finns för anledning att inte anmäla det? Enbart nyfiken
Welsh (swf) har väldigt mycket att göra, är med i welshgruppen på fb och det är en återkommande fråga om pass och vad lång tid det tar.Jag skickade in passet och intyg om avlivning till Welsh part bred för några månader sedan. Inget svar. Tog bort hästen från min anläggning på jbv, då verkade det inte gått igenom än.