Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickade inte med pass till min häst när den lånades ut på foder.Vilket jag är enormt glad för då fodervärden blåste mig rejält och försökte sälja hästen och begärde få pass skickat till sig.Ljög om att vetten ville stämpla vid vacc.
Dom har sina pass med sig och det är också olagligt att kopiera passen. Ett pass är en värdehandling och ID-handling för hästen vilket gör att det räknas som urkundsförfalskning att kopiera det.
Dom har sina pass med sig och det är också olagligt att kopiera passen. Ett pass är en värdehandling och ID-handling för hästen vilket gör att det räknas som urkundsförfalskning att kopiera det.
Men jag har skrivit ett ordentligt kontrakt, så att om passet kommer bort eller går sönder, så måste fodervärden omedelbart bekosta ett nytt.