Jag har ingen budget, men har ändå lite grejer för mig för att tänka ekonomiskt. Spar exempelvis x-antal kronor per månad som går direkt till isk när lönen kommer, och y-antal kronor förs över till ett vanligt konto för dyrare förnödenheter (sist en ny laptop, nu är målet nya glasögon). Sen har jag även konto för hobby, ett för resa och ett för körkort. Där för jag över om jag får några kronor för ett uppdrag utöver mitt vanliga jobb, present eller fördelar det som är kvar av lönen. Så, ingen budget så, men ett tänkande kring sparande :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 077
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Nu när räntorna sjunker sker detsamma med räntan på sparkonton. Jag har Coop och SBAB men skulle vilja ha ytterligare en bank, och vill...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 307
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
537
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar