Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ingen budget, men har ändå lite grejer för mig för att tänka ekonomiskt. Spar exempelvis x-antal kronor per månad som går direkt till isk när lönen kommer, och y-antal kronor förs över till ett vanligt konto för dyrare förnödenheter (sist en ny laptop, nu är målet nya glasögon). Sen har jag även konto för hobby, ett för resa och ett för körkort. Där för jag över om jag får några kronor för ett uppdrag utöver mitt vanliga jobb, present eller fördelar det som är kvar av lönen. Så, ingen budget så, men ett tänkande kring sparande
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Juridik & Ekonomi
Nu när räntorna sjunker sker detsamma med räntan på sparkonton. Jag har Coop och SBAB men skulle vilja ha ytterligare en bank, och vill...
Juridik & Ekonomi
Jag har en del pengar - typ buffertpengar - som jag vill få ränta på, men som inte kan vara låsta. Där de ligger nu, i ett flexspar...