Hedinn
Moderator
Jag med! Måste kolla om jag hittar några imorgon.Åh ja så gott! Är SÅ sugen på svenska jordgubbar, så jag dör nästan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Måste kolla om jag hittar några imorgon.Åh ja så gott! Är SÅ sugen på svenska jordgubbar, så jag dör nästan!!
Åååååååh vad jag blir avundsjuk.Jag med! Måste kolla om jag hittar några imorgon.
Knäckemacka med Bregott åt jag till lunch. Fast med ost på.Åååååååh vad jag blir avundsjuk.
Och ååååååååh vad jag vill ha en knäckemacka med bregott på och rökt god skinka från sorunda och så en skiva avokado på det. Ååååååååååååååh.
Får hjärnsmälta.
Ååååååååh knäcke med bregott Ska ÄTA ihjäl mig med start om exakt 29 dagar och så en vecka framåtKnäckemacka med Bregott åt jag till lunch. Fast med ost på.
Jag saknar dock frukten i Singapore, som fan. FÄRSK mango, passionsfrukt, drakfrukt... Åh, jag dör! Frukten här är ju ett skämt i jämförelse.
Ska du till Sverige om en månad, alltså? Eller får du besök i Madrid?Ååååååååh knäcke med bregott Ska ÄTA ihjäl mig med start om exakt 29 dagar och så en vecka framåt
Och ja, frukten lämnar ofta mycket att önska. Jordgubbarna är dock fantastiska i Sverige tycker jag. Däremot föredrar jag avokadosarna här, ananasen och papayan och passionsfrukten i TZ/Senegal/Guinea.
Men vad är väl frukt mot knäcke med Bregott? Och åååååh knäcke med bregott och mild herrgårdsost
ÅÅÅÅÅÅH.
Ska till Sverige! Fett pepp, mycket mer än vad jag var när jag bokade biljetten. Kommer hem för en och en halv vecka för att äta tolvhundra pizzor på Vapiano, dricka alldeles för många cider på Mosebacke, fira midsommar i Ggb med fröknarna @Killaloe och @Lillelorden, mysa med mina katter samt stock up (som FAN) på Bregott, knäcke, saltvattenspray, OSTHYVEL ffs, mild herrgårdsost, tacokrydda mm mm.Ska du till Sverige om en månad, alltså? Eller får du besök i Madrid?
Jag funderar på detsamma. Har noll idéer och vill bara äta pommes frites. Min sambo säger att jag lever på yoghurt och pommes och äter sämre än ett amerikanskt barn och blablablablabla. Så får väl äta nåt annat i kväll då.Funderar på vad man kan tänkas vara sugen att äta till kvällsmat.
Ååh, vad roligt!!Ska till Sverige! Fett pepp, mycket mer än vad jag var när jag bokade biljetten. Kommer hem för en och en halv vecka för att äta tolvhundra pizzor på Vapiano, dricka alldeles för många cider på Mosebacke, fira midsommar i Ggb med fröknarna @Killaloe och @Lillelorden, mysa med mina katter samt stock up (som FAN) på Bregott, knäcke, saltvattenspray, OSTHYVEL ffs, mild herrgårdsost, tacokrydda mm mm.
Livsnödvändig resa, som du kan se!
Och icke att förglömma såklart - hänga med världens bästa @Mammas !!!
samt lite fler vänner, men mammas är viktigast såklart!
Jaaaa! Är så himla taggadÅåh, vad roligt!!
Förstår det! Åker du själv eller ska spanjoren med?Jaaaa! Är så himla taggad
Åker själv . Vet inte riktigt varför det blev så faktiskt, vi diskuterade det men minns inte varför vi gjorde såhär. Men det känns helt okej, mer än okej, eftersom jag kan få hänga med mina vänner själv då (är en sån där dålig människa som oftast vill ha mina vänner för mig själv, särskilt när jag är i stan så kort tid ).Förstår det! Åker du själv eller ska spanjoren med?
Det gör dig ju inte till en dålig människa, heller! Låter sunt, tycker jag.Åker själv . Vet inte riktigt varför det blev så faktiskt, vi diskuterade det men minns inte varför vi gjorde såhär. Men det känns helt okej, mer än okej, eftersom jag kan få hänga med mina vänner själv då (är en sån där dålig människa som oftast vill ha mina vänner för mig själv, särskilt när jag är i stan så kort tid ).
Vad har hänt med den?Jävla skitdag. Allt går åt helvete idag. Nu funkar inte min systemkamera längre
Den har error och tar inga bilder Spegeln bara flipparVad har hänt med den?
Plockat bort alla lösa delar (t.ex objektiv och batteri) och satt dit igen? Ibland kan det vara nåt så enkelt.Den har error och tar inga bilder Spegeln bara flippar